Burza po zawieszeniu Przemysława Babiarza  |  Podkarpacie wybierze agencję  |  OpenAI testuje wyszukiwarkę, wydawcy się obawiają  |  Oglądalność "Debaty powyborczej" w Polsat News  |  Wyniki spółki odpowiadającej za Audiotekę, Pilot WP oraz Open FM  |  Producent "Jednego z dziesięciu" dla TVP ze spadkiem  |  MWE Networks  |  Powrót do Polskiego Radia  |  Wydawca i doradca w Wydawnictwie Znak  |  Radio Rekord  |  "Ślub od pierwszego wejrzenia" w TVN  |  PGE z kampanią  |  Enea  |  Marka Femannose  |  Unique One organizuje  |  Widownia ceremonii otwarcia igrzysk w Paryżu w kanałach NBC  |  Warner Bros. Discovery pozywa NBA  |  Disney+ z największym przyrostem subskrypcji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Burza po zawieszeniu Przemysława Babiarza  |  Podkarpacie wybierze agencję  |  OpenAI testuje wyszukiwarkę, wydawcy się obawiają  |  Oglądalność "Debaty powyborczej" w Polsat News  |  Wyniki spółki odpowiadającej za Audiotekę, Pilot WP oraz Open FM  |  Producent "Jednego z dziesięciu" dla TVP ze spadkiem  |  MWE Networks  |  Powrót do Polskiego Radia  |  Wydawca i doradca w Wydawnictwie Znak  |  Radio Rekord  |  "Ślub od pierwszego wejrzenia" w TVN  |  PGE z kampanią  |  Enea  |  Marka Femannose  |  Unique One organizuje  |  Widownia ceremonii otwarcia igrzysk w Paryżu w kanałach NBC  |  Warner Bros. Discovery pozywa NBA  |  Disney+ z największym przyrostem subskrypcji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Burza po zawieszeniu Przemysława Babiarza  |  Podkarpacie wybierze agencję  |  OpenAI testuje wyszukiwarkę, wydawcy się obawiają  |  Oglądalność "Debaty powyborczej" w Polsat News  |  Wyniki spółki odpowiadającej za Audiotekę, Pilot WP oraz Open FM  |  Producent "Jednego z dziesięciu" dla TVP ze spadkiem  |  MWE Networks  |  Powrót do Polskiego Radia  |  Wydawca i doradca w Wydawnictwie Znak  |  Radio Rekord  |  "Ślub od pierwszego wejrzenia" w TVN  |  PGE z kampanią  |  Enea  |  Marka Femannose  |  Unique One organizuje  |  Widownia ceremonii otwarcia igrzysk w Paryżu w kanałach NBC  |  Warner Bros. Discovery pozywa NBA  |  Disney+ z największym przyrostem subskrypcji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 18, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Papaya Films odpowiada za produkcję spotu Pumy i Balmain

Spot wyreżyserował Philipp Price (screen: Youtube.com/ Papaya Films)

Marka sportowa Puma zapowiedziała w mediach społecznościowych start kampanii promującej kolekcję przygotowaną we współpracy z domem mody Balmain. Za produkcję spotu odpowiada dom produkcyjny Papaya Films.

Kampania jest efektem współpracy Papaya Films z amerykańską agencją kreatywną Maaven. W spocie wyreżyserowanym przez Philippa Price'a wystąpiła top modelka Cara Delavigne, a także sportowcy, performerzy i tancerze (m.in. Cassils, Aweng Chuol, Dudley O'Shaughnessy). Autorem sesji zdjęciowej jest fotografka Brianna Capozzi.

Galeria: Grand Video Awards 2019

(IKO, 18.10.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.