Sukcesy polskich agencji na gali Effie Europe Awards

Trzy europejskie nagrody Effie trafiły do dwóch polskich agencji (fot. materiały prasowe)
Podczas gali Effie Europe Awards w Brukseli nagrodzone zostały Agencja Warszawa (srebro) oraz Ogilvy (srebro i brąz).
Agencja Warszawa otrzymała srebrną Effie w kategorii "Best of the best- brand experience" za projekt "Ikea po sąsiedzku" zrealizowany dla Ikea Retail Polska. "Ikea po sąsiedzku" była miejscem, w którym mieszkańcy Lublina mogli doświadczyć marki przed otwarciem sklepu Ikea w ich mieście.
Dwukrotnie nagrodzona została agencja Ogilvy - srebrnym Effie w kategorii "Best of the best - positive change" za kampanię "Do ostatniego drzewa" zrealizowaną dla Greenpeace Polska oraz brązowym w kategorii "Best of the best - media Innovation/idea" za projekt "Jaki kolor ma powietrze w Twoim domu?" przygotowany dla Philipsa.
Najważniejsza nagroda gali - dla agencji roku 2019 - trafiła do międzynarodowej McCann Worldgroup.
(MNI, 17.10.2019)
