Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 17, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sukcesy polskich agencji na gali Effie Europe Awards

Trzy europejskie nagrody Effie trafiły do dwóch polskich agencji (fot. materiały prasowe)

Podczas gali Effie Europe Awards w Brukseli nagrodzone zostały Agencja Warszawa (srebro) oraz Ogilvy (srebro i brąz).

Agencja Warszawa otrzymała srebrną Effie w kategorii "Best of the best- brand experience" za projekt "Ikea po sąsiedzku" zrealizowany dla Ikea Retail Polska. "Ikea po sąsiedzku" była miejscem, w którym mieszkańcy Lublina mogli doświadczyć marki przed otwarciem sklepu Ikea w ich mieście. 

Dwukrotnie nagrodzona została agencja Ogilvy - srebrnym Effie w kategorii "Best of the best - positive change" za kampanię "Do ostatniego drzewa" zrealizowaną dla Greenpeace Polska oraz brązowym w kategorii "Best of the best - media Innovation/idea" za projekt "Jaki kolor ma powietrze w Twoim domu?" przygotowany dla Philipsa.

Najważniejsza nagroda gali - dla agencji roku 2019 - trafiła do międzynarodowej McCann Worldgroup.

Galeria: Grand Video Awards 2019

(MNI, 17.10.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.