"Pułapka" straciła ponad 800 tys. widzów po zmianie dnia emisji
Drugi sezon serialu z Agatą Kuleszą w roli głównej był pokazywany we wtorki, a nie - jak pierwszy - w niedziele (fot. materiały prasowe)
Drugi sezon serialu kryminalnego "Pułapka" z Agatą Kuleszą w roli głównej oglądało w TVN średnio 1,19 mln widzów - o 803 tys. mniej niż pierwszy przed rokiem.
TVN drugi sezon pokazywał we wtorki o 21.30 (od 3 września do 15 października), podczas gdy pierwszy oglądać można było o tej samej godzinie, ale w niedziele.
TVN, emitując drugi sezon "Pułapki", miał średnio 9,19 proc. udziału w rynku. W tym paśmie stacja przegrywała z TVP 2 (17,62 proc.) i Polsatem (9,65 proc.). Z kolei udział TVP 1 wynosił 6,39 proc. W grupie komercyjnej TVN osiągnął lepszy rezultat (12,09 proc.), ale dalej był to słabszy wynik niż TVP 2 (15,11 proc.) i Polsatu (13,64 proc.).
Z reklam wokół nowych odcinków "Pułapki" uzyskał - według danych cennikowych - 13,6 mln zł.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(KOZ, 17.10.2019)