Rosną ceny reklam w Radiu Zielona Góra
30.08.2006, 09:14
O 10 proc. wzrosną 1 września ceny 30-sekundowych spotów w publicznym Radiu Zielona Góra (miejski program publicznego Radia Zachód).
W dni powszednie najdroższe spoty, nadawane w paśmie od godz. 7 do godz. 9, kosztować będą 69,30 zł (dotychczas 63 zł, wszystkie ceny netto). W weekendy reklamodawcy najwięcej zapłacą za spoty emitowane w godz. 12-15 – 48,51 zł (44,10 zł). - Cennik nie był zmieniany od kwietnia 2002 roku. Poza tym ta rozgłośnia może nadawać tylko sześć minut reklam w ciągu godziny (inne stacje zazwyczaj 12 minut – przyp. red.) i po prostu brakuje nam czasu, który moglibyśmy sprzedawać – tłumaczy Krzysztof Frejman, szef Agencji Reklamowej Abi Plus, sprzedającej czas stacji. Radio Zielona Góra nadaje program, który obejmuje zasięgiem tylko miasto i okolicę. Udział w rynku lokalnym Radia Zielona Góra wynosi 15,9 proc. (VIII 2005 – VII 2006, Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC).(KRZ, 30.08.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
