TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 16, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

STS do 2023 roku oficjalnym partnerem Polskiej Ligi Siatkówki

Logotyp STS pojawi się w trakcie wszystkich meczów Plus Ligi (fot. materiały prasowe)

Firma bukmacherska STS podpisała umowę sponsorską z Polską Ligą Siatkówki, zostając jej oficjalnym partnerem do czerwca 2023 roku.

Logotyp STS pojawi się w trakcie wszystkich meczów Plus Ligi (m.in. na bandach stałych i LED oraz ściankach prasowych) przez cztery sezony. Kontrakt obejmuje również publikację treści w internecie, w tym w mediach społecznościowych, a także organizację stref kibica podczas wybranych meczów i specjalne zakłady na spotkania rozgrywane w ramach Plus Ligi. STS prowadzić będzie także aktywacje skierowane do klubów i kibiców, w tym wspólne akcje marketingowe.

STS jest już oficjalnym partnerem m.in. zespołu Asseco Resovia, siedmiu klubów Ekstraklasy i reprezentacji Polski w piłce nożnej.

Galeria: TOP 10 - Najchętniej oglądane programy 7-13 października

(IKO, 16.10.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.