TVP trudno będzie wybrnąć z kryzysu  |  Polskie Radio PiK przeprosiło  |  Oglądalność trasy koncertowej "Lato z radiem i Telewizją Polską"  |  BCAST z Grupy Polsat Plus też chce zarezerwować częstotliwości  |  TVS z kolejną edycją talent show  |  Zmiana związana z dostępnością SkyShowtime  |  Polski dystrybutor filmów Warner Bros.  |  Wyniki spółki produkującej dla Polsat Plus  |  Naziemny ViDoc TV jesienią z autorskim programem  |  Wydawca LoveKrakow.pl  |  Kraft Heinz Polska wybiera  |  Dziewięć podmiotów w przetargu  |  Streetcom pomaga wypromować  |  Agencja 38 Content Communication  |  WhatsApp ma w USA ponad 100 mln aktywnych użytkowników miesięcznie  |  Król Maroka ułaskawił trzech więzionych dziennikarzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

TVP trudno będzie wybrnąć z kryzysu  |  Polskie Radio PiK przeprosiło  |  Oglądalność trasy koncertowej "Lato z radiem i Telewizją Polską"  |  BCAST z Grupy Polsat Plus też chce zarezerwować częstotliwości  |  TVS z kolejną edycją talent show  |  Zmiana związana z dostępnością SkyShowtime  |  Polski dystrybutor filmów Warner Bros.  |  Wyniki spółki produkującej dla Polsat Plus  |  Naziemny ViDoc TV jesienią z autorskim programem  |  Wydawca LoveKrakow.pl  |  Kraft Heinz Polska wybiera  |  Dziewięć podmiotów w przetargu  |  Streetcom pomaga wypromować  |  Agencja 38 Content Communication  |  WhatsApp ma w USA ponad 100 mln aktywnych użytkowników miesięcznie  |  Król Maroka ułaskawił trzech więzionych dziennikarzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

TVP trudno będzie wybrnąć z kryzysu  |  Polskie Radio PiK przeprosiło  |  Oglądalność trasy koncertowej "Lato z radiem i Telewizją Polską"  |  BCAST z Grupy Polsat Plus też chce zarezerwować częstotliwości  |  TVS z kolejną edycją talent show  |  Zmiana związana z dostępnością SkyShowtime  |  Polski dystrybutor filmów Warner Bros.  |  Wyniki spółki produkującej dla Polsat Plus  |  Naziemny ViDoc TV jesienią z autorskim programem  |  Wydawca LoveKrakow.pl  |  Kraft Heinz Polska wybiera  |  Dziewięć podmiotów w przetargu  |  Streetcom pomaga wypromować  |  Agencja 38 Content Communication  |  WhatsApp ma w USA ponad 100 mln aktywnych użytkowników miesięcznie  |  Król Maroka ułaskawił trzech więzionych dziennikarzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Październik 15, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Radiowa Jedynka ma nowe studio

Polskie Radio nie podaje, ile kosztowała przebudowa studia (fot. Piotr Piorun/Polskie Radio)

Polskie Radio przebudowało studio emisyjne radiowej Jedynki.

Zostało poddane przebudowie w zakresie adaptacji akustycznej i scenografii wizyjnej. Wnętrze studia wyposażono w urządzenia akustyczne pełniące równocześnie rolę elementów scenograficznych z oświetleniem efektowym. Spółka nie ujawnia, ile kosztowała przebudowa studia.

Galeria: TOP 10 - Najchętniej oglądane programy 7-13 października

(KOZ, 15.10.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.