Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Październik 15, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W połowie punktów sprzedaży w Warszawie nie było w poniedziałek "Newsweeka"

Powodem zamieszania była awaria maszyny drukującej

Najnowszego wydania tygodnika "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska) nie było w prawie połowie punktów sprzedaży w stolicy. Powodem była awaria maszyny drukującej. We wtorek pismo ma już być dostępne we wszystkich punktach.

- Przyczyną niedostępności "Newsweeka" w sieci sprzedaży Ruchu oraz Garmond Press (40 proc. punktów sprzedaży w Warszawie) była awaria maszyny drukującej. Taką informację otrzymaliśmy z drukarni odpowiadającej za druk całego nakładu tygodnika; wyjaśniamy tę sytuację. Już jutro "Newsweek" będzie dostępny w każdym punkcie sprzedaży – przekazała nam Anna Kaczmarska, dyrektor wydawnicza segmentu treści premium ("Newsweek Polska" i "Forbes") RAS Polska.

Redaktor naczelny Tomasz Lis przeprosił na Twitterze czytelników.

Agnieszka Gołębiowska, marketing director drukarni Quad Graphics, przekazała "Presserwisowi", że druk specjalnej edycji tygodnika „Newsweek” nie odbywał się zgodnie ze standardowym harmonogramem, który zawsze zawiera bufor czasowy, uwzględniający możliwość pojawienia się nieprzewidzianych sytuacji. - W tym przypadku, ze względu na okoliczności, była to produkcja obarczona dużym ryzykiem czasowym. Awaria maszyny uniemożliwiła kolporterom dostarczenie części warszawskiego nakładu na czas. Za całą sytuację przepraszamy zarówno czytelników „Newsweeka”, jak i całą redakcję – zaznacza Gołębiowska. 

"Newsweek" ma 113 tys. egz. nakładu. Jak wynika z danych ZKDP, średnia sprzedaż ogółem "Newsweeka" wyniosła w lipcu 68,6 tys. egz. (spadek o 19,71 względem lipca 2018 roku).

Galeria: TOP 10 - Najchętniej oglądane programy 7-13 października

(JSX, 15.10.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.