Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 14, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Prawie 8 mln widzów zgromadziło ogłoszenie exit poll w telewizji

W TVN 24 wieczór wyborczy "Czas decyzji" oglądało średnio 828 tys. widzów (fot. Cezary Piwowarski/TVN)

Ogłoszenie sondażowych wyników wyborów parlamentarnych oglądało w niedzielę wieczorem na dziesięciu kanałach łącznie 7,96 mln widzów.

Wyniki przeprowadzonego przez Ipsos badania exit poll zaprezentowano po zamknięciu lokali wyborczych. W godz. 21.00-21.10 pokazujące sondaże stacje wybrało 45,4 proc. osób oglądających w tym czasie telewizję.

W TVN 24 wieczór wyborczy "Czas decyzji" (20.35-1.59) oglądało średnio 828 tys. widzów. Dodatkowe 155,4 tys. widzów śledził program w TVN 24 BiS.

W TVP Info specjalny program "Wybory parlamentarne 2019. Wieczór wyborczy" (19.50-1.04) zgromadził 822,7 tys. widzów. Część programu (20.55-21.55) pokazywały również TVP 1 (2,21 mln widzów) i TVP Polonia (85 tys.).

Do Polsat News wieczór wyborczy "Polska wybiera 2019" przyciągnął średnio 361,2 tys. widzów. Jego część (20.59-21.10) miała w Polsacie średnio 1,38 mln widzów.

Wieczór wyborczy w Telewizji WP oglądało 29,5 tys. widzów (20.50-21.34), w TV Republika - 4,5 tys. (20.45-24.00), a w Telewizji wPolsce.pl - 1,2 tys. widzów (21.00 - 01.51).

Dane: Nielsen Audience Measurement.

Galeria: Grand Video Awards 2019

(KOZ, 14.10.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.