Grupa Żywiec korzysta z podcastów w kampanii "Trzymaj Pion"
Hill + Knowlton Strategies współtworzyła koncepcję kampanii (fot. materiały prasowe)
Grupa Żywiec rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii społecznej "Trzymaj Pion", która ma zapobiegać piciu alkoholu przez nieletnich. W tym roku na potrzeby kampanii stworzono podcasty i wideopodcasty.
W kampanię zaangażowała się blogerka parentingowa Natalia Tur, znana w sieci jako Nishka i psycholog dr Aleksandra Piotrowska, która odpowiada za merytoryczną część kampanii.
W kampanii postawiono na tworzenie własnych treści, w tym podcastów i wideopodcastów przygotowanych w formatach do publikacji na Instagramie (w tym InstagramTV), Facebooku i na YouTube. Podcast "Trzymaj Pion" dostępny jest na platformach Apple Podcast, Spotify i Google Podcasts, a wideopodcast można odtworzyć na kanale YouTube Grupy Żywiec.
Za realizację kampanii odpowiada dział spraw korporacyjnych Grupy Żywiec pod kierownictwem Magdaleny Brzezińskiej oraz agencja Hill + Knowlton Strategies, która współtworzyła koncepcję strategiczną kampanii i jej realizację.
(IKO, 14.10.2019)