Cena reklam w rozgłośniach Grupy ZPR Media  |  Mastercard przesuwa budżet mediowy  |  TVP 2 jesienią bez magazynu  |  Castingi do kolejnej edycji "Must be the music" w Polsacie  |  TVP z prawami do transmisji  |  Jesienne nowości w TVN Style  |  Zestawienie serwisów plotkarskich  |  Wydawnictwo Działkowiec zwiększyło przychody  |  O2.pl uruchamia format i reaktywuje inicjatywę  |  Przetarg Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej  |  Odejście ze Związku Firm PR  |  Mediocre i Nieagencja biorą udział  |  Reppublika i YOC Poland prowadzą badania  |  Hybrid nowym członkiem  |  Allegro oraz InStreamly startują z akcją  |  Otodom namawia  |  Netflix przedłuża serial "Departament Q" na drugi sezon  |  Kanał informacyjny MSNBC jeszcze w tym roku zmieni nazwę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Cena reklam w rozgłośniach Grupy ZPR Media  |  Mastercard przesuwa budżet mediowy  |  TVP 2 jesienią bez magazynu  |  Castingi do kolejnej edycji "Must be the music" w Polsacie  |  TVP z prawami do transmisji  |  Jesienne nowości w TVN Style  |  Zestawienie serwisów plotkarskich  |  Wydawnictwo Działkowiec zwiększyło przychody  |  O2.pl uruchamia format i reaktywuje inicjatywę  |  Przetarg Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej  |  Odejście ze Związku Firm PR  |  Mediocre i Nieagencja biorą udział  |  Reppublika i YOC Poland prowadzą badania  |  Hybrid nowym członkiem  |  Allegro oraz InStreamly startują z akcją  |  Otodom namawia  |  Netflix przedłuża serial "Departament Q" na drugi sezon  |  Kanał informacyjny MSNBC jeszcze w tym roku zmieni nazwę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Cena reklam w rozgłośniach Grupy ZPR Media  |  Mastercard przesuwa budżet mediowy  |  TVP 2 jesienią bez magazynu  |  Castingi do kolejnej edycji "Must be the music" w Polsacie  |  TVP z prawami do transmisji  |  Jesienne nowości w TVN Style  |  Zestawienie serwisów plotkarskich  |  Wydawnictwo Działkowiec zwiększyło przychody  |  O2.pl uruchamia format i reaktywuje inicjatywę  |  Przetarg Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej  |  Odejście ze Związku Firm PR  |  Mediocre i Nieagencja biorą udział  |  Reppublika i YOC Poland prowadzą badania  |  Hybrid nowym członkiem  |  Allegro oraz InStreamly startują z akcją  |  Otodom namawia  |  Netflix przedłuża serial "Departament Q" na drugi sezon  |  Kanał informacyjny MSNBC jeszcze w tym roku zmieni nazwę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 09, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Piotr Siemieniec wiceszefem biura strategii i projektów TVP

Piotr Siemieniec rozpoczął pracę w TVP w sierpniu (fot. archiwum "Press")

Piotr Siemieniec został zastępcą dyrektora biura strategii i projektów Telewizji Polskiej - dowiedział się "Presserwis".

Stanowisko wicedyrektora biura zajmował wcześniej Marcin Klepacki, który od września jest dyrektorem biura dystrybucji TVP.

Piotr Siemieniec rozpoczął pracę w TVP w sierpniu na stanowisku głównego specjalisty. Do telewizji publicznej przeszedł z Emitelu, z którym związany był od końca 2007 roku. W latach 1994-2007 pracował w Canal+ Cyfrowym.

Galeria: "The Kominsky Method" w Netfliksie

(KOZ, 09.10.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.