Wydawnictwo Story House Egmont  |  M.st. Warszawa wybiera agencje  |  Operator kablowy ITV Media  |  Trzeci sezon "Bosacka daje radę"  |  Radio Katowice bez programu regionalnego  |  Radio Kraków rozpoczęło kampanię  |  Spadki sprzedaży wśród miesięczników ogrodniczych  |  Pakiet Viaplay Filmy i Seriale w Megogo  |  Nadawca stołecznego Radia Kolor  |  Prezeska Stowarzyszenia Pisarzy Polskich  |  More Bananas rozpoczęła współpracę  |  Owen Wilson ambasadorem Wolt  |  Grono klientów agencji More  |  Opus B i Grupa Freundschaft  |  Aleph i Superbet poszerzają współpracę  |  Arun Srinivas szefem Meta Platforms w Indiach  |  Netflix będzie współpracować z Yahoo! w zakresie sprzedaży reklam  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawnictwo Story House Egmont  |  M.st. Warszawa wybiera agencje  |  Operator kablowy ITV Media  |  Trzeci sezon "Bosacka daje radę"  |  Radio Katowice bez programu regionalnego  |  Radio Kraków rozpoczęło kampanię  |  Spadki sprzedaży wśród miesięczników ogrodniczych  |  Pakiet Viaplay Filmy i Seriale w Megogo  |  Nadawca stołecznego Radia Kolor  |  Prezeska Stowarzyszenia Pisarzy Polskich  |  More Bananas rozpoczęła współpracę  |  Owen Wilson ambasadorem Wolt  |  Grono klientów agencji More  |  Opus B i Grupa Freundschaft  |  Aleph i Superbet poszerzają współpracę  |  Arun Srinivas szefem Meta Platforms w Indiach  |  Netflix będzie współpracować z Yahoo! w zakresie sprzedaży reklam  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawnictwo Story House Egmont  |  M.st. Warszawa wybiera agencje  |  Operator kablowy ITV Media  |  Trzeci sezon "Bosacka daje radę"  |  Radio Katowice bez programu regionalnego  |  Radio Kraków rozpoczęło kampanię  |  Spadki sprzedaży wśród miesięczników ogrodniczych  |  Pakiet Viaplay Filmy i Seriale w Megogo  |  Nadawca stołecznego Radia Kolor  |  Prezeska Stowarzyszenia Pisarzy Polskich  |  More Bananas rozpoczęła współpracę  |  Owen Wilson ambasadorem Wolt  |  Grono klientów agencji More  |  Opus B i Grupa Freundschaft  |  Aleph i Superbet poszerzają współpracę  |  Arun Srinivas szefem Meta Platforms w Indiach  |  Netflix będzie współpracować z Yahoo! w zakresie sprzedaży reklam  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 09, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Kropka nad i" w TVN 24 ze wzrostem oglądalności

"Kropkę nad i" we wrześniu oglądało o 30 tys. widzów więcej, niż przed rokiem (fot. TVN 24)

Oglądalność "Kropki nad i" w TVN 24 wzrosła we wrześniu o 30 tys. widzów. Także "Polityka na ostro" gromadzi w Polsat News więcej widzów niż "Tak czy nie" rok temu. Nieznacznie wyniki poprawił program "Minęła dwudziesta" w TVP Info.

Widownia "Kropki nad i" Moniki Olejnik (od poniedziałku do czwartku o 20) wzrosła we wrześniu w TVN 24 rok do roku o 30 tys., do 589 tys., a udział kanał zwiększył się z tym paśmie z 3,86 proc. do 4,08 proc.

Z kolei "Politykę na ostro" (od poniedziałku do piątku o 20), którą prowadzi Agnieszka Gozdyra, oglądało w Polsat News średnio 180 tys. widzów - o 49 tys. więcej, niż gromadził rok temu w tym paśmie program "Tak czy nie". Udział kanału w tym czasie urósł z 0,9 proc. do 1,23 proc.

Nieznacznie, bo o 3 tys., przybyło widzów "Minęła dwudziesta" (od poniedziałku do czwartku o 20.10). Program TVP Info oglądało średnio 531 tys. widzów, co dawało stacji 3,58 proc. udziału w rynku (3,54 proc. przed rokiem).

Dane: Nielsen Audience Measurement.

Galeria: TOP 10 - Najchętniej oglądane programy we wrześniu

(KOZ, 09.10.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.