Marta Jechna account directorem w agencji 24/7Communication
Marta Jechna awansowała ze stanowiska group account managera (fot. materiały prasowe)
Marta Jechna awansowała na stanowisko account directora w agencji 24/7Communication.
Od października Jechna nadzoruje pracę zespołu specjalizującego się w komunikacji dla klientów przemysłowych, technologicznych i instytucjonalnych. Odpowiada za doradztwo i rozwój strategiczny komunikacji dla kilkunastu marek, w tym GE, ABB, Wielton, Toyota Manufacturing Polska, Siemens Gamesa, Warta i T-Mobile. Zajmuje się także projektami pro bono i pozyskiwaniem nowych klientów. Z 24/7Communication Marta Jechna związana jest od 2014 roku. Awansowała ze stanowiska group account managera.
Na stanowisko project managera awansowała Alicja Koptyńska (wcześniej junior project manager), która pracuje w ramach działającego w agencji studia in house (studio specjalizuje się w produkcji kontentu graficznego, foto i wideo oraz w budowaniu stron internetowych). Koptyńska prowadzi projekty produkcyjne dla wszystkich klientów agencji.
Paulina Rucińska dołączyła do grona managerów agencji, awansując ze stanowiska senior account executive na junior account managera. Dotychczas odpowiadała za takich klientów, jak Bosch, Graal, Groupe SEB (Rowenta, Krups, Tefal), Papaya i McDonald's. Z firmą związana jest od ponad trzech lat.
(IKO, 09.10.2019)