Vectra ma nową umowę z TVN WBD  |  GoldenSubmarine rozpoczyna międzynarodową współpracę  |  Widownia serialu TVP 2 "Barwy szczęścia"  |  "Rolniczki" zmienią antenę  |  Polsat bez pełnego sezonu serialu paradokumentalnego  |  Wyniki finansowe nadawcy Motowizji  |  Wygasła koncesja kanału  |  Oglądalność "Trudnych spraw" w TV 4  |  Dodatkowe odcinki programu naziemnej Anteny HD  |  Polska Press z akcją społeczną  |  Marketing i PR PHH  |  Maczfit klientem  |  Potrzebna agencja do kampanii o wsparciu integracji  |  Tom Llamas prowadzącym "NBC Nightly News"  |  Microsoft zainwestuje 400 mln dol. w Szwajcarii w rozwój AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Vectra ma nową umowę z TVN WBD  |  GoldenSubmarine rozpoczyna międzynarodową współpracę  |  Widownia serialu TVP 2 "Barwy szczęścia"  |  "Rolniczki" zmienią antenę  |  Polsat bez pełnego sezonu serialu paradokumentalnego  |  Wyniki finansowe nadawcy Motowizji  |  Wygasła koncesja kanału  |  Oglądalność "Trudnych spraw" w TV 4  |  Dodatkowe odcinki programu naziemnej Anteny HD  |  Polska Press z akcją społeczną  |  Marketing i PR PHH  |  Maczfit klientem  |  Potrzebna agencja do kampanii o wsparciu integracji  |  Tom Llamas prowadzącym "NBC Nightly News"  |  Microsoft zainwestuje 400 mln dol. w Szwajcarii w rozwój AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Vectra ma nową umowę z TVN WBD  |  GoldenSubmarine rozpoczyna międzynarodową współpracę  |  Widownia serialu TVP 2 "Barwy szczęścia"  |  "Rolniczki" zmienią antenę  |  Polsat bez pełnego sezonu serialu paradokumentalnego  |  Wyniki finansowe nadawcy Motowizji  |  Wygasła koncesja kanału  |  Oglądalność "Trudnych spraw" w TV 4  |  Dodatkowe odcinki programu naziemnej Anteny HD  |  Polska Press z akcją społeczną  |  Marketing i PR PHH  |  Maczfit klientem  |  Potrzebna agencja do kampanii o wsparciu integracji  |  Tom Llamas prowadzącym "NBC Nightly News"  |  Microsoft zainwestuje 400 mln dol. w Szwajcarii w rozwój AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 09, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marta Jechna account directorem w agencji 24/7Communication

Marta Jechna awansowała ze stanowiska group account managera (fot. materiały prasowe)

Marta Jechna awansowała na stanowisko account directora w agencji 24/7Communication.

Od października Jechna nadzoruje pracę zespołu specjalizującego się w komunikacji dla klientów przemysłowych, technologicznych i instytucjonalnych. Odpowiada za doradztwo i rozwój strategiczny komunikacji dla kilkunastu marek, w tym GE, ABB, Wielton, Toyota Manufacturing Polska, Siemens Gamesa, Warta i T-Mobile. Zajmuje się także projektami pro bono i pozyskiwaniem nowych klientów. Z 24/7Communication Marta Jechna związana jest od 2014 roku. Awansowała ze stanowiska group account managera.

Na stanowisko project managera awansowała Alicja Koptyńska (wcześniej junior project manager), która pracuje w ramach działającego w agencji studia in house (studio specjalizuje się w produkcji kontentu graficznego, foto i wideo oraz w budowaniu stron internetowych). Koptyńska prowadzi projekty produkcyjne dla wszystkich klientów agencji. 

Paulina Rucińska dołączyła do grona managerów agencji, awansując ze stanowiska senior account executive na junior account managera. Dotychczas odpowiadała za takich klientów, jak Bosch, Graal, Groupe SEB (Rowenta, Krups, Tefal), Papaya i McDonald's. Z firmą związana jest od ponad trzech lat.

Galeria: "Szukając Alaski" w HBO

(IKO, 09.10.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.