„Super Express” i „Puls Biznesu” ze wzrostem sprzedaży w sierpniu
Sprzedaż w sierpniu "Pulsu Biznesu" wzrosła o 3,65 proc., a „Super Expressu” o 1,24 proc.
Spośród dzienników ogólnopolskich w sierpniu wzrosła sprzedaż „Super Expressu” (Grupa ZPR Media) i „Pulsu Biznesu” (Bonnier Business Polska). Najwięcej straciły „Gazeta Polska Codziennie” (Forum) i „Przegląd Sportowy” (RAS Polska).
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, w sierpniu średnia sprzedaż ogółem „Super Expressu” wyniosła 116 455 egz. i była wyższa o 1,24 proc. w porównaniu z sierpniem 2018 roku. W przypadku „Pulsu Biznesu” sprzedaż wzrosła o 3,65 proc., do 9799 egz.
Największy spadek sprzedaży zanotowały „Gazeta Polska Codziennie” - o 10,62 proc., do 13 256 egz. i „Przegląd Sportowy” - o 10,31 proc., do 23 156 egz.
Średnia sprzedaż pozostałych dzienników ogólnopolskich: „Fakt” (RAS Polska) – 214 677 egz. (spadek o 8,02 proc.), „Gazeta Wyborcza” (Agora) - 84 572 egz. (spadek o 5,54 proc.), „Rzeczpospolita” (Gremi Media) - 43 155 egz. (spadek o 3,64 proc.), „Dziennik Gazeta Prawna” (Infor Biznes”) - 32 294 egz. (spadek o 7,53 proc.), „Gazeta Podatkowa” (Wydawnictwo Podatkowe Gofin) - 22 503 egz. (spadek o 1,94 proc.), „Parkiet Gazeta Giełdy” (Gremi Media) - 3718 egz. (spadek o 2,52 proc.).
(PAZ, 04.10.2019)