TVP trudno będzie wybrnąć z kryzysu  |  Polskie Radio PiK przeprosiło  |  Oglądalność trasy koncertowej "Lato z radiem i Telewizją Polską"  |  BCAST z Grupy Polsat Plus też chce zarezerwować częstotliwości  |  TVS z kolejną edycją talent show  |  Zmiana związana z dostępnością SkyShowtime  |  Polski dystrybutor filmów Warner Bros.  |  Wyniki spółki produkującej dla Polsat Plus  |  Naziemny ViDoc TV jesienią z autorskim programem  |  Wydawca LoveKrakow.pl  |  Kraft Heinz Polska wybiera  |  Dziewięć podmiotów w przetargu  |  Streetcom pomaga wypromować  |  Agencja 38 Content Communication  |  WhatsApp ma w USA ponad 100 mln aktywnych użytkowników miesięcznie  |  Król Maroka ułaskawił trzech więzionych dziennikarzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

TVP trudno będzie wybrnąć z kryzysu  |  Polskie Radio PiK przeprosiło  |  Oglądalność trasy koncertowej "Lato z radiem i Telewizją Polską"  |  BCAST z Grupy Polsat Plus też chce zarezerwować częstotliwości  |  TVS z kolejną edycją talent show  |  Zmiana związana z dostępnością SkyShowtime  |  Polski dystrybutor filmów Warner Bros.  |  Wyniki spółki produkującej dla Polsat Plus  |  Naziemny ViDoc TV jesienią z autorskim programem  |  Wydawca LoveKrakow.pl  |  Kraft Heinz Polska wybiera  |  Dziewięć podmiotów w przetargu  |  Streetcom pomaga wypromować  |  Agencja 38 Content Communication  |  WhatsApp ma w USA ponad 100 mln aktywnych użytkowników miesięcznie  |  Król Maroka ułaskawił trzech więzionych dziennikarzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

TVP trudno będzie wybrnąć z kryzysu  |  Polskie Radio PiK przeprosiło  |  Oglądalność trasy koncertowej "Lato z radiem i Telewizją Polską"  |  BCAST z Grupy Polsat Plus też chce zarezerwować częstotliwości  |  TVS z kolejną edycją talent show  |  Zmiana związana z dostępnością SkyShowtime  |  Polski dystrybutor filmów Warner Bros.  |  Wyniki spółki produkującej dla Polsat Plus  |  Naziemny ViDoc TV jesienią z autorskim programem  |  Wydawca LoveKrakow.pl  |  Kraft Heinz Polska wybiera  |  Dziewięć podmiotów w przetargu  |  Streetcom pomaga wypromować  |  Agencja 38 Content Communication  |  WhatsApp ma w USA ponad 100 mln aktywnych użytkowników miesięcznie  |  Król Maroka ułaskawił trzech więzionych dziennikarzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Październik 03, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Konkurs KRRiT na pięć częstotliwości dla nadawcy społeczno-religijnego

O dobór częstotliwości w tych lokalizacjach aplikowało prawosławne Radio Ortodoxia (fot. Pixaby.com)

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji ogłosiła konkurs na pięć częstotliwości radiowych dla nadawcy społeczno-religijnego.

Postępowanie obejmuje pięć miejscowości: dwie w woj. lubelskim - Biała Podlaska (95,8 MHz) i Lublin (92,9 MHz) oraz trzy w woj. podlaskim - Bielsk Podlaski (98,7 MHz), Siemiatycze (92,5 MHz) i Sokółka (91,3 MHz). Mogą wziąć w nim udział podmioty chcące poszerzyć swój zasięg.

O dobór częstotliwości w tych lokalizacjach aplikowało do KRRiT prawosławne Radio Ortodoxia z Białegostoku.

Galeria: "Szukając Alaski" w HBO

(KOZ, 03.10.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.