Reklama polskiego hotelu podbija internet  |  Przetarg reklamowy Castoramy  |  Powiaty chcą utrzymania mediów samorządowych  |  Grupa Radiowa Time  |  Wrześniowy cennik Polsatu  |  Finałowy sezon "Szadzi" ze Stuhrem i Popławską  |  Nowy juror w "Must be the music"  |  Jesienna ramówka TVP 2  |  Viaplay zamierza udostępniać filmy i seriale  |  Wraca program z kulisami "Tańca z gwiazdami"  |  TTV jesienią  |  Kulturaliberalna.pl w nowej odsłonie  |  "Przegląd Sportowy Historia"  |  Cztery polskie produkcje nominowane  |  11 agencji w przetargu  |  Grupa Żywiec promuje  |  Mazowiecki Urząd Pracy poszukuje  |  Publicis przejmie budżet mediowy Sky w Europie  |  Microsoft zorganizuje szczyt cyberbezpieczeństwa po awarii CrowdStrike  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reklama polskiego hotelu podbija internet  |  Przetarg reklamowy Castoramy  |  Powiaty chcą utrzymania mediów samorządowych  |  Grupa Radiowa Time  |  Wrześniowy cennik Polsatu  |  Finałowy sezon "Szadzi" ze Stuhrem i Popławską  |  Nowy juror w "Must be the music"  |  Jesienna ramówka TVP 2  |  Viaplay zamierza udostępniać filmy i seriale  |  Wraca program z kulisami "Tańca z gwiazdami"  |  TTV jesienią  |  Kulturaliberalna.pl w nowej odsłonie  |  "Przegląd Sportowy Historia"  |  Cztery polskie produkcje nominowane  |  11 agencji w przetargu  |  Grupa Żywiec promuje  |  Mazowiecki Urząd Pracy poszukuje  |  Publicis przejmie budżet mediowy Sky w Europie  |  Microsoft zorganizuje szczyt cyberbezpieczeństwa po awarii CrowdStrike  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reklama polskiego hotelu podbija internet  |  Przetarg reklamowy Castoramy  |  Powiaty chcą utrzymania mediów samorządowych  |  Grupa Radiowa Time  |  Wrześniowy cennik Polsatu  |  Finałowy sezon "Szadzi" ze Stuhrem i Popławską  |  Nowy juror w "Must be the music"  |  Jesienna ramówka TVP 2  |  Viaplay zamierza udostępniać filmy i seriale  |  Wraca program z kulisami "Tańca z gwiazdami"  |  TTV jesienią  |  Kulturaliberalna.pl w nowej odsłonie  |  "Przegląd Sportowy Historia"  |  Cztery polskie produkcje nominowane  |  11 agencji w przetargu  |  Grupa Żywiec promuje  |  Mazowiecki Urząd Pracy poszukuje  |  Publicis przejmie budżet mediowy Sky w Europie  |  Microsoft zorganizuje szczyt cyberbezpieczeństwa po awarii CrowdStrike  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Październik 03, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Gazeta Wyborcza" zachęca do pójścia na wybory

Autorką rysunków do animacji jest Joanna Rusinek (screen: Youtube.com/Gazeta Wyborcza)

"Gazeta Wyborcza" rozpoczęła kampanię zachęcającą do udziału w zbliżających się wyborach parlamentarnych "Dość. Nadszedł czas wyborów".

Nowa kampania dziennika to cztery krótkie, animowane spoty poruszające problemy różnych grup społecznych. W internetowych spotach zespół dziennika zachęca odbiorców do zmiany ich obecnej sytuacji poprzez udział w nadchodzących wyborach parlamentarnych.

Kreacje i plan kampanii przygotowały działy marketingu i strategii online "Gazety Wyborczej". Autorką rysunków do animacji jest Joanna Rusinek.

Spoty "Gazety Wyborczej" z hasłem "Dość. Nadszedł czas wyborów" będą emitowane do dnia wyborów, czyli 13 października, w internecie, m.in. na Facebooku i na Wyborcza.pl.

Kampanię profrekwencyjną prowadzi również m.in. Fundacja Batorego - w akcji "Zabierz głos, bo go stracisz!" znani fotografowie - Jacek Kołodziejski, Zuza Krajewska, Chris Niedenthal i Tadeusz Rolke - sportretowali m.in. Adama Strzembosza, Dawida Podsiadłę, Julię Wieniawę i Mateusza Damięckiego.

Galeria: "Żmijowisko" w Canal+

(KOZ, 03.10.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.