"Gazeta Wyborcza" zachęca do pójścia na wybory
Autorką rysunków do animacji jest Joanna Rusinek (screen: Youtube.com/Gazeta Wyborcza)
"Gazeta Wyborcza" rozpoczęła kampanię zachęcającą do udziału w zbliżających się wyborach parlamentarnych "Dość. Nadszedł czas wyborów".
Nowa kampania dziennika to cztery krótkie, animowane spoty poruszające problemy różnych grup społecznych. W internetowych spotach zespół dziennika zachęca odbiorców do zmiany ich obecnej sytuacji poprzez udział w nadchodzących wyborach parlamentarnych.
Kreacje i plan kampanii przygotowały działy marketingu i strategii online "Gazety Wyborczej". Autorką rysunków do animacji jest Joanna Rusinek.
Spoty "Gazety Wyborczej" z hasłem "Dość. Nadszedł czas wyborów" będą emitowane do dnia wyborów, czyli 13 października, w internecie, m.in. na Facebooku i na Wyborcza.pl.
Kampanię profrekwencyjną prowadzi również m.in. Fundacja Batorego - w akcji "Zabierz głos, bo go stracisz!" znani fotografowie - Jacek Kołodziejski, Zuza Krajewska, Chris Niedenthal i Tadeusz Rolke - sportretowali m.in. Adama Strzembosza, Dawida Podsiadłę, Julię Wieniawę i Mateusza Damięckiego.
(KOZ, 03.10.2019)