Dział: INTERNET

Dodano: Październik 02, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sztab Trumpa używa Facebooka do kampanii przeciw impeachmentowi

Trump wydał prawie 20 mln dol. na reklamę na Facebooku, odkąd serwis zaczął informować o dochodach z reklamy politycznej (fot. History in HD/Unsplash)

Sztab wyborczy Donalda Trumpa w ciągu ostatniego tygodnia zamieścił na Facebooku ponad 1,8 tys. reklam przeciw impeachmentowi prezydenta. Spoty służą również zbieraniu danych na temat jego zwolenników.

Reklamy, które zostały obejrzane od 16 do 18 mln razy, kosztowały między 600 tys. a 2 mln dol. – podaje CNN. „Chcę wiedzieć, kto stanął po mojej stronie, gdy było to najważniejsze” - głosi jeden ze spotów Trumpa, w którym jego sztab prosi odbiorców o przesłanie swoich danych.

Trump wydał prawie 20 mln dol. na reklamę na Facebooku, odkąd – w maju 2018 – serwis zaczął informować o dochodach z reklamy politycznej.

Galeria: TOP 10 - Najchętniej oglądane programy we wrześniu

(MC, 02.10.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.