Sztab Trumpa używa Facebooka do kampanii przeciw impeachmentowi
Trump wydał prawie 20 mln dol. na reklamę na Facebooku, odkąd serwis zaczął informować o dochodach z reklamy politycznej (fot. History in HD/Unsplash)
Sztab wyborczy Donalda Trumpa w ciągu ostatniego tygodnia zamieścił na Facebooku ponad 1,8 tys. reklam przeciw impeachmentowi prezydenta. Spoty służą również zbieraniu danych na temat jego zwolenników.
Reklamy, które zostały obejrzane od 16 do 18 mln razy, kosztowały między 600 tys. a 2 mln dol. – podaje CNN. „Chcę wiedzieć, kto stanął po mojej stronie, gdy było to najważniejsze” - głosi jeden ze spotów Trumpa, w którym jego sztab prosi odbiorców o przesłanie swoich danych.
Trump wydał prawie 20 mln dol. na reklamę na Facebooku, odkąd – w maju 2018 – serwis zaczął informować o dochodach z reklamy politycznej.
(MC, 02.10.2019)