Nowa ramówka Superstacji: blisko ludzkich spraw i prostym językiem

Superstacja od poniedziałku ma także nową identyfikację wizualną (fot. Facebook.pl/@telewizjasuperstacja)
"Będziemy pierwszym polskim telewizyjnym tabloidem" - zapowiada dyrektor programowy Superstacji Grzegorz Jankowski. Kanał od poniedziałku nadaje premierowy program i ma nowych prowadzących.
"Jeżeli będzie się nas nazywać telewizją tabloidową, którą my rozumiemy jako telewizję broniącą ludzkich spraw, informującą o problemach i sprawach zwykłego Polaka, a przy tym trzymającą rękę na pulsie w świecie show-biznesu – to tak, będziemy pierwszym polskim telewizyjnym tabloidem" - zapowiada dyrektor programowy Superstacji Grzegorz Jankowski, cytowany w komunikacie prasowym. Jankowski przygotował nową koncepcję stacji wspólnie ze swoim zastępcą Grzegorzem Adamczykiem, który został szefem newsroomu.
Do grona prezenterów Superstacji dołączyli: Joanna Jonczyk, Marek Gawroński i Marcin Zarzeczny. Z dotychczasowego zespołu w telewizji pracują nadal m.in. Sylwia Madejska i Tomasz Grzelewski.
Od poniedziałku Superstacja nadaje premierowy program między godz. 14 a 17. Każda godzina trzygodzinnego pasma dzielona jest na cztery bloki – o pełnej godzinie i w połowie godziny emitowany ma być "Supernews", kwadrans po pełnej tematy plotkarskie w "Supernews gwiazdy", a kwadrans przed pełną interwencyjne w "Supernews interwencja". Trzygodzinne pasmo jest kilkukrotnie powtarzane w ciągu dnia.
W sierpniu Superstacja miała 0,09 proc. udziału w rynku (dane: Nielsen Audience Measurement).
(KOZ, 01.10.2019)
