"Lombard" w TV Puls ma większą widownię niż przed rokiem
TV Puls obecnie pokazuje piąty sezon serialu "Lombard. Życie pod zastaw" (fot. materiały prasowe)
Serial "Lombard. Życie pod zastaw" w TV Puls zaczął piąty sezon z widownią większą niż trzeci przed rokiem. Produkcję ogląda średnio 638 tys. widzów. Z kolei program Roberta Janowskiego "Gra muzyka" przyciąga średnio 385 tys. widzów.
Piąty sezon serialu "Lombard. Życie pod zastaw" oglądać można w TV Puls od poniedziałku do piątku o 19 od 2 września. Po trzech tygodniach kanał w trakcie pokazywania tej pozycji ma 5,05 proc. udziału w rynku. To o połowę mniej niż w tym czasie osiąga TV 4 (10,33 proc.). W grupie komercyjnej udział TV Puls wynosi 6,48 proc., a TV 4 - 7,67 proc. TVN Siedem notuje odpowiednio 1,73 proc. i 2,37 proc.
Dla porównania w jesiennej ramówce przed rokiem serial "Lombard. Życie pod zastaw" zaczął trzeci sezon z widownią na poziomie średnio 599 tys. widzów (emisja rozpoczęła się pod koniec sierpnia, a nie na początku września jak teraz). Czwarty sezon emitowany był wiosną br. i miał średnią oglądalność 959 tys. widzów.
Z kolei w soboty o 19 od 7 września TV Puls pokazuje nowy program Roberta Janowskiego w soboty o 19, od 7 września. Widownia "Gra muzyka" spada z odcinka na odcinek - pierwszy śledziło 439 tys. widzów, drugi - 394 tys., a trzeci - 318 tys. Emitując nowość, TV Puls ma średnio 3,25 proc. udziału w rynku - dla porównania w tym czasie np. TV 4 ma 3,38 proc., a TVN Siedem - 1,73 proc. W grupie komercyjnej udział kanału jest niższy (2,39 proc.)
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(KOZ, 26.09.2019)