Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 26, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Lombard" w TV Puls ma większą widownię niż przed rokiem

TV Puls obecnie pokazuje piąty sezon serialu "Lombard. Życie pod zastaw" (fot. materiały prasowe)

Serial "Lombard. Życie pod zastaw" w TV Puls zaczął piąty sezon z widownią większą niż trzeci przed rokiem. Produkcję ogląda średnio 638 tys. widzów. Z kolei program Roberta Janowskiego "Gra muzyka" przyciąga średnio 385 tys. widzów.

Piąty sezon serialu "Lombard. Życie pod zastaw" oglądać można w TV Puls od poniedziałku do piątku o 19 od 2 września. Po trzech tygodniach kanał w trakcie pokazywania tej pozycji ma 5,05 proc. udziału w rynku. To o połowę mniej niż w tym czasie osiąga TV 4 (10,33 proc.). W grupie komercyjnej udział TV Puls wynosi 6,48 proc., a TV 4 - 7,67 proc. TVN Siedem notuje odpowiednio 1,73 proc. i 2,37 proc.

Dla porównania w jesiennej ramówce przed rokiem serial "Lombard. Życie pod zastaw" zaczął trzeci sezon z widownią na poziomie średnio 599 tys. widzów (emisja rozpoczęła się pod koniec sierpnia, a nie na początku września jak teraz). Czwarty sezon emitowany był wiosną br. i miał średnią oglądalność 959 tys. widzów.

Z kolei w soboty o 19 od 7 września TV Puls pokazuje nowy program Roberta Janowskiego w soboty o 19, od 7 września. Widownia "Gra muzyka" spada z odcinka na odcinek - pierwszy śledziło 439 tys. widzów, drugi - 394 tys., a trzeci - 318 tys. Emitując nowość, TV Puls ma średnio 3,25 proc. udziału w rynku - dla porównania w tym czasie np. TV 4 ma 3,38 proc., a TVN Siedem - 1,73 proc. W grupie komercyjnej udział kanału jest niższy (2,39 proc.)

Dane: Nielsen Audience Measurement.

Galeria: Warsztaty "Know-how: prawo w dziennikarstwie"

(KOZ, 26.09.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.