Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 25, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Interia i NASK we wspólnej kampanii o nowych zjawiskach w internecie

Kampania „Wirtualny znaczy realny” ma potrwać kilka miesięcy (fot. materiały prasowe)

Portal Interia.pl (Grupa Interia.pl) oraz Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa przygotowały kampanię edukacyjną, której celem jest zwiększenie społecznej świadomości na temat bezpiecznego korzystania z internetu. 

Kampania pod hasłem „Wirtualny znaczy realny” ma potrwać kilka miesięcy. W portalu Interia.pl będą opisywane nowe zjawiska, które pojawiły się wraz z rozwojem internetu: zagrożenia w sieci i cyberbezpieczeństwo, wykluczenie cyfrowe, dezinformacja oraz hejt. Kampania ma też zwrócić uwagę, że te zjawiska często mają konsekwencje w świecie realnym. 

Teksty, filmy, infografiki i quizy będą publikowane w specjalnym serwisie Wirtualnyznaczyrealny.interia.pl oraz na stronie głównej portalu. W mediach społecznościowych materiały będą oznaczane hashtagiem #wirtualnyznaczyrealny.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(PAZ, 25.09.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.