Interia i NASK we wspólnej kampanii o nowych zjawiskach w internecie
Kampania „Wirtualny znaczy realny” ma potrwać kilka miesięcy (fot. materiały prasowe)
Portal Interia.pl (Grupa Interia.pl) oraz Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa przygotowały kampanię edukacyjną, której celem jest zwiększenie społecznej świadomości na temat bezpiecznego korzystania z internetu.
Kampania pod hasłem „Wirtualny znaczy realny” ma potrwać kilka miesięcy. W portalu Interia.pl będą opisywane nowe zjawiska, które pojawiły się wraz z rozwojem internetu: zagrożenia w sieci i cyberbezpieczeństwo, wykluczenie cyfrowe, dezinformacja oraz hejt. Kampania ma też zwrócić uwagę, że te zjawiska często mają konsekwencje w świecie realnym.
Teksty, filmy, infografiki i quizy będą publikowane w specjalnym serwisie Wirtualnyznaczyrealny.interia.pl oraz na stronie głównej portalu. W mediach społecznościowych materiały będą oznaczane hashtagiem #wirtualnyznaczyrealny.
(PAZ, 25.09.2019)