Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 25, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Netflix traci wartość, serwis przegrywa wojnę cenową

Komentatorzy zwracają uwagę, że Netflix przegrywa wojnę cenową (fot. Pixabay.com)

Od lipca utrzymuje się trend spadkowy akcji Netfliksa na Wall Street. W ciągu ostatnich trzech miesięcy kurs spadł o ok. 30 proc. Analitycy wskazują na słabe wyniki spółki i silną konkurencję.

Przyczyną kłopotów Netfliksa jest spadek liczby użytkowników w USA i pojawienie się na rynku poważnej konkurencji: Disney, Apple, NBC i AT&T. W drugim kwartale firmie nie udało się pozyskać prognozowanej liczby subskrybentów na świecie, co stało się pierwszą przyczyną załamania notowań.

Press

Notowania akcji Netfliksa w ostatnim półroczu (screen: Google.pl)

Według analityków, aby model biznesowy Netfliksa sprawdził się przy takiej konkurencji, firma musiałaby mieć o wiele więcej nowych klientów, niż jest w stanie pozyskać. Komentatorzy zwracają uwagę, że serwis przegrywa wojnę cenową. Apple TV+ ma kosztować 4,99 dol. miesięcznie, standardowy pakiet Disney+ 6,99 dol., podczas gdy pakiet podstawowy Netfliksa jest dostępny za 8,99 dol. miesięcznie.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(MC, 25.09.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.