"Rolnik szuka żony" ma w TVP 1 więcej widzów niż rok temu
Kolejna edycja programu "Rolnik szuka żony" przyciąga 3,22 mln widzów (screen: YT/ Rolnik szuka żony)
Do TVP 1 trzeci sezon serialu historycznego "Wojenne dziewczyny" przyciąga 2,21 mln widzów, a siódma edycja programu "Rolnik szuka żony" - 3,22 mln.
Jedynka w trakcie "Wojennych dziewczyn" (w niedziele o 20.15, od 8 września) ma średnio 14,13 proc. udziału w rynku - najwięcej spośród wszystkich telewizji z tzw. wielkiej czwórki. W tym czasie udział TVN wynosi 11,36 proc., Polsatu - 9,28 proc., a TVP 2 - 3,9 proc. W grupie komercyjnej TVP 1, notując 9 proc., przegrywa z TVN (16,73 proc.). Drugi sezon "Wojennych dziewczyn" nadawany wiosną 2018 roku po trzech odcinkach gromadził średnio 2,26 mln widzów.
Po serialu TVP 1 emituje program "Rolnik szuka żony" (w niedziele o 21.15, od 8 września). Pokazując tę pozycję, Jedynka ma 22,08 proc. udziału w rynku. To znacznie więcej niż konkurencyjne stacje: TVN - 10,06 proc., Polsat - 7,57 proc. i TVP 2 - 2,44 proc. W grupie komercyjnej stacja też jest liderem, ale z niższym udziałem - 15,62 proc. "Rolnik szuka żony" zaczął siódmą edycję z widownią wyższą niż szósta, która była emitowana przed rokiem. Po trzech odcinkach program miał wtedy 3,17 mln widzów.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(KOZ, 24.09.2019)