Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 24, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Rolnik szuka żony" ma w TVP 1 więcej widzów niż rok temu

Kolejna edycja programu "Rolnik szuka żony" przyciąga 3,22 mln widzów (screen: YT/ Rolnik szuka żony)

Do TVP 1 trzeci sezon serialu historycznego "Wojenne dziewczyny" przyciąga 2,21 mln widzów, a siódma edycja programu "Rolnik szuka żony" - 3,22 mln.

Jedynka w trakcie "Wojennych dziewczyn" (w niedziele o 20.15, od 8 września) ma średnio 14,13 proc. udziału w rynku - najwięcej spośród wszystkich telewizji z tzw. wielkiej czwórki. W tym czasie udział TVN wynosi 11,36 proc., Polsatu - 9,28 proc., a TVP 2 - 3,9 proc. W grupie komercyjnej TVP 1, notując 9 proc., przegrywa z TVN (16,73 proc.). Drugi sezon "Wojennych dziewczyn" nadawany wiosną 2018 roku po trzech odcinkach gromadził średnio 2,26 mln widzów.

Po serialu TVP 1 emituje program "Rolnik szuka żony" (w niedziele o 21.15, od 8 września). Pokazując tę pozycję, Jedynka ma 22,08 proc. udziału w rynku. To znacznie więcej niż konkurencyjne stacje: TVN - 10,06 proc., Polsat - 7,57 proc. i TVP 2 - 2,44 proc. W grupie komercyjnej stacja też jest liderem, ale z niższym udziałem - 15,62 proc. "Rolnik szuka żony" zaczął siódmą edycję z widownią wyższą niż szósta, która była emitowana przed rokiem. Po trzech odcinkach program miał wtedy 3,17 mln widzów.

Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 24.09.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.