"Love island" przyciąga do Polsatu 604 tys. widzów
Polsat, emitując reality show, po trzech tygodniach ma średnio 6,32 proc. udziału w rynku (fot. materiały prasowe)
Średnio 604,3 tys. widzów ogląda w Polsacie randkowy reality show "Love island. Wyspa miłości", jedną z nowości w jesiennej ramówce stacji.
Polsat pokazuje program od 2 września w dni powszednie i niedziele po 22. Jak dotąd najwięcej widzów, 743,5 tys., przyciągnął pierwszy odcinek "Wyspy miłości".
Polsat, emitując reality show, po trzech tygodniach ma średnio 6,32 proc. udziału w rynku - mniej niż TVN (9,64 proc.) i TVP 1 (9,35 proc.), ale więcej od TVP 2 (6,18 proc.). W grupie komercyjnej z udziałem na poziomie 9,54 proc. stacja przegrywa z TVN (13,34 proc.).
"Love island. Wyspa miłości" prowadzi modelka i prezenterka Karolina Gilon. O główną nagrodę 100 tys. zł walczy pięć par singli. Producentem wykonawczym jest Jake Vision.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(KOZ, 24.09.2019)