Raper O.S.T.R. w kampanii Canal+ i jako ekspert Premier League
Adam Ostrowski (z prawej) dołączył do m.in. Andrzeja Twarowskiego (z lewej) i Rafała Nahornego (w środku), którzy w C+ zajmują się ligą angielską od lat (screen: Youtube.com/canalplus)
Pod hasłem "Wściekle szybka Premier League" rozpoczęła się kampania reklamowa Canal+ promująca transmisje rozgrywek ligi angielskiej, w której występuje raper Adam Ostrowski, znany jako O.S.T.R.
Adam Ostrowski, który jest kibicem Premier League, będzie również pojawiał się w roli eksperta w studiu bloku "Gorączka piłkarskiej soboty" i przy wybranych meczach angielskiej ligi.
Ostrowski w spocie występuje razem z komentatorami rozgrywek Andrzejem Twarowskim i Rafałem Nahornym. Działania reklamowe obejmują telewizje, radio i media społecznościowe. Za kreację kreacji odpowiada agencja Havas Warsaw, a za planowanie i zakup mediów - agencja mediowa Havas Media.
Platforma Canal+ ma prawa telewizyjne do transmitowania Premier League do końca sezonu 2021/2022.
(KOZ, 23.09.2019)