"Starsza pani musi fiknąć" ogląda w TVN blisko 1,3 mln widzów
W programie rodzice znanych osób wykonują zadania wymagające odwagi (fot. Grzegorz Piekarski/TVN)
Średnio 1,29 mln widzów ogląda w TVN program "Starsza pani musi fiknąć", jedną z nowości w jesiennej ramówce stacji.
TVN, pokazując program w środy o 21.30 (od 4 września), po trzech odcinkach ma w tym czasie 10,15 proc. udziału w rynku - mniej niż TVP 2 (13,47 proc.) i TVP 1 (12,97 proc.), ale więcej od Polsatu (5,87 proc.). W grupie komercyjnej TVN z udziałem na poziomie 11,94 proc. jest wiceliderem rynku, przegrywając nieznacznie jedynie z TVP 1 (12,19 proc.).
"Starsza pani musi fiknąć" jest polską wersję brytyjskiego formatu "50 Ways to Kill Your Mammy". W programie rodzice znanych osób wykonują zadania wymagające odwagi. Wcześniej TVN planował, że produkcja trafi do wiosennej ramówki.
(KOZ, 20.09.2019)