Wrześniowy cennik Polsatu  |  Przetarg reklamowy Castoramy  |  Finałowy sezon "Szadzi" ze Stuhrem i Popławską  |  Nowy juror w "Must be the music"  |  Jesienna ramówka TVP 2  |  Viaplay zamierza udostępniać filmy i seriale  |  Wraca program z kulisami "Tańca z gwiazdami"  |  TTV jesienią  |  Kulturaliberalna.pl w nowej odsłonie  |  "Przegląd Sportowy Historia"  |  Cztery polskie produkcje nominowane  |  11 agencji w przetargu  |  Grupa Żywiec promuje  |  Mazowiecki Urząd Pracy poszukuje  |  Publicis przejmie budżet mediowy Sky w Europie  |  Microsoft zorganizuje szczyt cyberbezpieczeństwa po awarii CrowdStrike  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wrześniowy cennik Polsatu  |  Przetarg reklamowy Castoramy  |  Finałowy sezon "Szadzi" ze Stuhrem i Popławską  |  Nowy juror w "Must be the music"  |  Jesienna ramówka TVP 2  |  Viaplay zamierza udostępniać filmy i seriale  |  Wraca program z kulisami "Tańca z gwiazdami"  |  TTV jesienią  |  Kulturaliberalna.pl w nowej odsłonie  |  "Przegląd Sportowy Historia"  |  Cztery polskie produkcje nominowane  |  11 agencji w przetargu  |  Grupa Żywiec promuje  |  Mazowiecki Urząd Pracy poszukuje  |  Publicis przejmie budżet mediowy Sky w Europie  |  Microsoft zorganizuje szczyt cyberbezpieczeństwa po awarii CrowdStrike  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wrześniowy cennik Polsatu  |  Przetarg reklamowy Castoramy  |  Finałowy sezon "Szadzi" ze Stuhrem i Popławską  |  Nowy juror w "Must be the music"  |  Jesienna ramówka TVP 2  |  Viaplay zamierza udostępniać filmy i seriale  |  Wraca program z kulisami "Tańca z gwiazdami"  |  TTV jesienią  |  Kulturaliberalna.pl w nowej odsłonie  |  "Przegląd Sportowy Historia"  |  Cztery polskie produkcje nominowane  |  11 agencji w przetargu  |  Grupa Żywiec promuje  |  Mazowiecki Urząd Pracy poszukuje  |  Publicis przejmie budżet mediowy Sky w Europie  |  Microsoft zorganizuje szczyt cyberbezpieczeństwa po awarii CrowdStrike  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 20, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Starsza pani musi fiknąć" ogląda w TVN blisko 1,3 mln widzów

W programie rodzice znanych osób wykonują zadania wymagające odwagi (fot. Grzegorz Piekarski/TVN)

Średnio 1,29 mln widzów ogląda w TVN program "Starsza pani musi fiknąć", jedną z nowości w jesiennej ramówce stacji.

TVN, pokazując program w środy o 21.30 (od 4 września), po trzech odcinkach ma w tym czasie 10,15 proc. udziału w rynku - mniej niż TVP 2 (13,47 proc.) i TVP 1 (12,97 proc.), ale więcej od Polsatu (5,87 proc.). W grupie komercyjnej TVN z udziałem na poziomie 11,94 proc. jest wiceliderem rynku, przegrywając nieznacznie jedynie z TVP 1 (12,19 proc.).

"Starsza pani musi fiknąć" jest polską wersję brytyjskiego formatu "50 Ways to Kill Your Mammy". W programie rodzice znanych osób wykonują zadania wymagające odwagi. Wcześniej TVN planował, że produkcja trafi do wiosennej ramówki.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(KOZ, 20.09.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.