Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 18, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jan Lewiński w zespole K2 Precise

Jan Lewiński doświadczenie zdobywał m.in. w agencji Performics (fot. materiały prasowe)

Jan Lewiński dołączył do zespołu K2 Precise – agencji marketingu precyzyjnego w Grupie K2. Objął funkcję SEM expert.

Lewiński jest odpowiedzialny za planowanie, realizację i rozwój działań w kanale SEM marek grupy Danone. Ma również odpowiadać za promocję i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań oraz efektywnych taktyk SEM w ramach pozostałych zespołów klienckich agencji.

Doświadczenie w reklamie digital Lewiński zdobywał m.in. w agencji Performics, gdzie prowadził kampanie SEM i paid social dla takich klientów, jak: Eurobank, Samsung i USP Zdrowie, a wcześniej w domu mediowym OMD, gdzie pracował dla marek: Nivea, Daimler Mercedes-Benz, Warner Bros.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(AMS, 18.09.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.