Nespresso partnerem głównym FPFF w Gdyni
W Teatrze Muzycznym w Gdyni została przygotowana specjalna Strefa Nespresso (fot. materiały prasowe)
Marka kawy Nespresso po raz pierwszy została partnerem głównym Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni, którego 44. edycja rozpoczyna się 16 września.
W ramach partnerstwa właściciel marki Nespresso przez sześć dni festiwalu będzie serwował jego uczestnikom kawę. W Teatrze Muzycznym w Gdyni została przygotowana specjalna Strefa Nespresso dla gości (marka zaprasza codziennie na Poranki Nespresso i na warsztaty Masterclass Nespresso). Ponadto, w trakcie festiwalu odbędzie się panel dyskusyjny na temat międzynarodowego konkursu filmowego wspierającego młodych twórców - "Nespresso Talents".
Od 14 lat ambasadorem marki Nespresso jest gwiazda kina George Clooney.
(IKO, 16.09.2019)