TVN zainteresowany formatem  |  XTB ruszyła z kompleksowym przetargiem  |  "Pan Mama" z Pawłem Domagałą w TVP 1  |  Gospodarz "Agrobiznesu" w TVP 1 i TVP Info  |  Odejście z Polska Press  |  Netflix z nowymi serialami  |  Do kanału TVC od MWE Networks wróciły lokalne informacje  |  Przyszłość programu Katarzyny Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Operator kablowy Inea podzielił dział marketingu i produktu  |  Nagrody Kulturalne Onetu  |  Ogilvy i Dentsu w drugim etapie  |  Przetarg mediowy Enei  |  VML Poland  |  Nowy zespół ds. relacji z mediami ProfiAuto  |  Odejście z NBC News po 18 latach  |  Ponad 90 dziennikarzy i działaczy społecznych w blisko 20 krajach szpiegowanych na WhatsAppie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

TVN zainteresowany formatem  |  XTB ruszyła z kompleksowym przetargiem  |  "Pan Mama" z Pawłem Domagałą w TVP 1  |  Gospodarz "Agrobiznesu" w TVP 1 i TVP Info  |  Odejście z Polska Press  |  Netflix z nowymi serialami  |  Do kanału TVC od MWE Networks wróciły lokalne informacje  |  Przyszłość programu Katarzyny Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Operator kablowy Inea podzielił dział marketingu i produktu  |  Nagrody Kulturalne Onetu  |  Ogilvy i Dentsu w drugim etapie  |  Przetarg mediowy Enei  |  VML Poland  |  Nowy zespół ds. relacji z mediami ProfiAuto  |  Odejście z NBC News po 18 latach  |  Ponad 90 dziennikarzy i działaczy społecznych w blisko 20 krajach szpiegowanych na WhatsAppie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

TVN zainteresowany formatem  |  XTB ruszyła z kompleksowym przetargiem  |  "Pan Mama" z Pawłem Domagałą w TVP 1  |  Gospodarz "Agrobiznesu" w TVP 1 i TVP Info  |  Odejście z Polska Press  |  Netflix z nowymi serialami  |  Do kanału TVC od MWE Networks wróciły lokalne informacje  |  Przyszłość programu Katarzyny Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Operator kablowy Inea podzielił dział marketingu i produktu  |  Nagrody Kulturalne Onetu  |  Ogilvy i Dentsu w drugim etapie  |  Przetarg mediowy Enei  |  VML Poland  |  Nowy zespół ds. relacji z mediami ProfiAuto  |  Odejście z NBC News po 18 latach  |  Ponad 90 dziennikarzy i działaczy społecznych w blisko 20 krajach szpiegowanych na WhatsAppie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Wrzesień 16, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W grupie 50+ Radio Zet ma większą słuchalność niż Jedynka

Słuchalność RMF FM w grupie 50-75 lat wzrosła z 20,4 proc. do 25,5 proc. (fot. WerbeFabrik/Pixabay.com)

Wśród słuchaczy powyżej 50. roku życia Program I Polskiego Radia ma już niższą słuchalność niż Radio Zet.

Z badania Radio Track, realizowanego przez Kantar, wynika, że w fali czerwiec-sierpień 2019 w grupie słuchaczy 50-75 lat liderem był RMF FM, którego udział w czasie słuchania wynosił 25,5 proc. wobec 20,4 proc. rok wcześniej.

Słuchalność Radia Zet wzrosła z 11,8 proc. do 13,2 proc. Spadki zanotowały główne anteny Polskiego Radia: radiowa Jedynka - z 13,5 proc. do 11,2 proc. i radiowa Trójka - z 6,1 proc. do 5,7 proc.

Od Programu III wyższy udział miało Audytorium 17 (publiczne rozgłośnie regionalne z antenami miejskimi), które zmniejszyło jednak słuchalność z 8,7 proc. do 6,5 proc.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(KOZ, 16.09.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.