Liczba subskrybentów CDA Premium przekroczyła 200 tys.
Usługa CDA Premium została uruchomiona w 2016 roku (fot. materiały prasowe)
Liczba subskrybentów płatnej usługi sVOD CDA Premium na koniec sierpnia wyniosła łącznie 207 tys. To wzrost o 62 proc. względem analogicznego okresu ub.r.
Właściciel CDA Premium, spółka CDA SA, podaje w komunikacie, że za wzrost liczby subskrybentów odpowiada lepsza dostępność aplikacji mobilnej oraz powiększająca się liczba partnerskich punktów sprzedaży. W połowie maja spółka zawarła umowę z siecią Euronet Polska na dystrybucję abonamentów CDA Premium w formule prepaid.
Usługa CDA Premium została uruchomiona w 2016 roku. Oferuje płatny dostęp do bazy pełnometrażowych filmów i seriali, która jest rozwijana przy współpracy m.in. z oficjalnymi dystrybutorami filmowymi i wydawcami.
Spółka CDA SA w pierwszej połowie br. zanotowała zysk netto 3,1 mln zł (wzrost o 42,6 proc. w porównaniu z tym okresem 2018 roku) przy przychodach na poziomie 19,3 mln zł (wzrost o 62,1 proc.). Na przychody składają się przede wszystkim wpływy z płatnych subskrypcji CDA Premium – 17,6 mln zł (wzrost o 62,7 proc.) i z reklam – 1,2 mln (wzrost o 15,8 proc.). Od maja CDA SA jest notowany na NewConnect.
(PD, 12.09.2019)