WhitePress kupił GoodContent.pl
![](/images/contents/photo_58499_1568268282_big.jpg)
Poprzednim właścicielem GoodContent.pl był Bartłomiej Tokarski (fot. materiały prasowe)
Polska platforma contentmarketingowa WhitePress (większościowym udziałowcem jest Grupa NetSprint) przejęła GoodContent.pl, platformę do zakupów tekstów.
GoodContent.pl to platforma pośrednicząca pomiędzy copywriterami a reklamodawcami w zakresie dostarczania niespecjalistycznych treści. Firma WhitePress podkreśla, że przejęcie GoodContent.pl jest strategiczne dla jej rozwoju w obszarze content marketingu. "Nasza content marketingowa oferta była skierowana do firm oczekujących specjalistycznych, eksperckich artykułów. Okazuje się jednak, że na rynku jest spory popyt również na teksty opracowywane szybko i w niskich kosztach. Zakup platformy pozwala nam na realizację potrzeb szerszej grupy odbiorców i zwiększenie wolumenu sprzedaży" – komentuje Paweł Strykowski, CEO WhitePress.
Firma zamierza w 2020 roku zrealizować usługi opracowywania tekstów na kwotę ponad 5 mln zł. Poprzednim właścicielem GoodContent.pl był Bartłomiej Tokarski.
(IKO, 12.09.2019)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)