Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 11, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ipla wprowadza miesięczne płatności za pakiet z Ligą Mistrzów i Ligą Europy

Nowy sezon Ligi Mistrzów rusza 17 września (fot. Tim Bechervaise/Unsplash)

Serwis Ipla (Cyfrowy Polsat) wprowadził comiesięczne płatności za pakiet z kanałami Polsat Sport Premium i transmisjami meczów Ligi Mistrzów oraz Ligi Europy.

Nadawca w poprzednim sezonie oferował możliwość wykupienia pakietu obejmującego komplet meczów w LM i LE (360 zł) oraz dostępu na siedem dni (za 40 zł). W ofercie prezentowanej na Ipla.tv, oprócz dotychczasowej opcji Season Pass, pojawiła się możliwość wykupienia dostępu w dwóch nowych opcjach za 40 zł: dla abonentów Cyfrowego Polsatu lub sieci Plus oraz czasowej na 30 dni z jednorazową płatnością. Zniknęła za to opcja dostępu tygodniowego.

Grupa Polsat pokazuje rozgrywki europejskich pucharów od ubiegłego sezonu w dwóch kanałach Polsat Sport Premium oraz w czterech dodatkowych uruchamianych w dni meczowe. Nadawca nabył na trzy lata prawa obejmujące telewizję, internet i urządzenia mobilne. Nowy sezon Ligi Mistrzów rusza 17 września. W ramach sublicencji jeden środowy mecz transmituje TVP.

(PAZ, 11.09.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.