Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 10, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W USA wydatki reklamowe na podcasty zbliżają się do 1 mld dol.

Obecnie nakłady na reklamy w podcastach stanowią 3 proc. amerykańskiego rynku reklam audio (fot. Neil Godding/ Unsplash)

Wydatki reklamowe na podcasty w Stanach Zjednoczonych w przyszłym roku sięgną 960 mln dol., a w roku 2022 będzie to 1 mld dol. – wynika z raportu badającej rynek firmy Magna, należącej do agencji IPG Mediabrands.

Reklama podcastowa nie zastąpi tradycyjnych reklam radiowych, ale Magna przewiduje, że wydatki na promocję radiową zaczną spadać w przyszłym roku i trend ten utrzyma się w najbliższej przyszłości.

Obecnie nakłady na reklamy w podcastach stanowią tylko 3 proc. wartego 16,2 mld dol. amerykańskiego rynku reklam audio, ale według prognoz Magny w 2022 roku będzie to już 8,2 proc.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(MC, 10.09.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.