Tomasz Dudek z Wirtualnej Polski do Edipresse
Tomasz Dudek ostatnio był head of growth w Wirtualnej Polsce (fot. materiały prasowe)
Tomasz Dudek z początkiem września objął nowo utworzone w Edipresse Polska stanowisko head of growth. Do jego zadań należeć będzie opracowanie strategii i działania w obszarze pozyskania i optymalizacji ruchu internetowego we wszystkich serwisach wydawnictwa. Będą mu podlegać zespoły analiz SEO i social media.
Dudek odszedł z Wirtualnej Polski, gdzie pracował na takim samym stanowisku. Jego obowiązki przejęła Milena Jażdżewska.
Tomasz Dudek z branżą internetową związany jest od 2011 roku. Zaczynał jako specjalista ds. SEO w Comperia SA, później pracował w Agorze i ZPR. Przez ostatnie trzy lata związany był z Grupą Wirtualna Polska, początkowo jako traffic acquisition manager, później jako head of growth.
W sierpniu też nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. rozwoju platformy wydawniczej Edipresse objął Piotr Król, który przeszedł z Agory.
W czerwcu Edipresse sprzedało wszystkie swoje tytuły z segmentu poradnikowego (dwutygodniki "Przyjaciółka" i "Pani Domu" oraz miesięcznik "Poradnik Domowy") Wydawnictwu Bauer. W sprawozdaniu finansowym zarząd zaznaczał, że spółka "konsekwentnie skupia się na zwiększaniu przychodów z projektów internetowych i umacnianiu swojej pozycji rynkowej w tym sektorze. Priorytetem pozostaje utrzymanie silnej pozycji na rynku serwisów internetowych dostarczających przede wszystkim treści skierowane do kobiet".
(JSX, 03.09.2019)