Platforma Canal+ od dziś oficjalnie w miejsce NC+
Wprowadzone zmiany mają pozwolić na wzmocnienie marki Canal+ (fot. materiały prasowe)
Należąca do spółki ITI Neovision platforma satelitarna, która do tej pory działała pod nazwą NC+, od dziś oficjalnie funkcjonuje pod nazwą Platforma Canal+.
Oprócz nazwy platformy zmienił się też jej logotyp i adres strony internetowej na: Canalplus.pl. W ostatnich tygodniach odświeżono layout dotychczasowej witryny Ncplus.pl, która po zmianach nawiązuje charakterem do fontów i grafik używanych przez markę Canal Plus.
Wprowadzone zmiany mają pozwolić Platformie Canal+ „na dalsze inwestycje w rozwój silnego ekosystemu Canal+”. - To zmiana wizerunkowa, dzięki której będziemy mogli m.in. lepiej korzystać z siły międzynarodowej marki Canal+. Z okazji rebrandingu przygotowaliśmy też dla klientów nowe oferty promocyjne. Sam rebranding nie wymaga od nich podejmowania czynności formalnych - zapewnia Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy Platformy Canal+.
Dziś rusza kampania informująca o zmianie nazwy i promocjach. Od kilku dni w mediach społecznościowych i w blokach reklamowych w kanałach produkowanych przez platformę były emitowane spoty „Co się stało z NC+?”. Krótkie wideo przedstawiało ludzi opowiadających o „wybuchu w centrum miasta”.
Platforma NC+ powstała w marcu 2013 roku w wyniku połączenia spółek Canal+ Cyfrowy (operator Cyfry+) i ITI Neovision (operator platformy N). Spółka ITI Neovision w okresie rozliczeniowym od kwietnia 2017 roku do grudnia 2018 roku miała 3,78 mld zł przychodów i 195,2 mln zł zysku netto. Akcjonariuszami ITI Neovision są: Grupa Canal+ (zarejestrowana we Francji), posiadająca 51 proc. akcji, TVN (32 proc. akcji) i zarejestrowany w Holandii Liberty Global Ventures Holding B.V. (17 proc. akcji).
(PAZ, 03.09.2019)