Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 02, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa K2 w pierwszym półroczu miała 1,6 mln zł straty

Grupa K2 zmniejszyła przychody o 0,5 proc. rok do roku (fot. Pixabay.com)

W pierwszym półroczu Grupa K2 Internet uzyskała 50,4 mln zł przychodu i miała stratę 1,6 mln zł netto (rok wcześniej 512 tys. zł zysku).

Z raportu za okres od stycznia do czerwca wynika, że Grupa K2 zmniejszyła przychody o 0,5 proc. w stosunku do pierwszego półrocza ub.r. Wynik EBITDA wyniósł 1,9 mln zł (w pierwszym półroczu 2018 roku było to 3,2 mln zł).

Przychody segmentu agencyjnego są poniżej oczekiwań zarządu – przyznała firma w komunikacie prasowym. Wpływ na ten wynik miało "zmniejszenie aktywności niektórych klientów, jak i istotne koszty działań sprzedażowych". W pierwszym półroczu agencja K2 pozyskała do obsługi marki: Dziki Sad, Desperados Mojito, Kubuś, Cerrad (na sześć rynków europejskich i USA, wygrana wraz z K2 Precise), Samsung.

Spółka podkreśla, że na wynik grupy kapitałowej wpływ miał rozwój K2 Bots.AI (działająca od początku roku firma pomagająca korporacjom rozwijać usługi oparte na sztucznej inteligencji). Wzrost sprzedaży w pierwszym półroczu odnotowały agencje K2 Precise oraz Oktawave.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(IKO, 02.09.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.