Tylko część mediów wysłała dziennikarzy na Euro 2025 kobiet |  Ringier Axel Springer Polska  |  Oglądalność "Sprawy dla reportera"  |  Widownia "Rozmów nocą"  |  Sąd oddalił pozew komendantów  |  Województwo podkarpackie startuje z przetargiem  |  Lidl z kampanią  |  Awanse w agencji Big Picture  |  Warner Bros. Discovery kompletuje kierownictwo  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Tylko część mediów wysłała dziennikarzy na Euro 2025 kobiet |  Ringier Axel Springer Polska  |  Oglądalność "Sprawy dla reportera"  |  Widownia "Rozmów nocą"  |  Sąd oddalił pozew komendantów  |  Województwo podkarpackie startuje z przetargiem  |  Lidl z kampanią  |  Awanse w agencji Big Picture  |  Warner Bros. Discovery kompletuje kierownictwo  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Tylko część mediów wysłała dziennikarzy na Euro 2025 kobiet |  Ringier Axel Springer Polska  |  Oglądalność "Sprawy dla reportera"  |  Widownia "Rozmów nocą"  |  Sąd oddalił pozew komendantów  |  Województwo podkarpackie startuje z przetargiem  |  Lidl z kampanią  |  Awanse w agencji Big Picture  |  Warner Bros. Discovery kompletuje kierownictwo  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 02, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa K2 w pierwszym półroczu miała 1,6 mln zł straty

Grupa K2 zmniejszyła przychody o 0,5 proc. rok do roku (fot. Pixabay.com)

W pierwszym półroczu Grupa K2 Internet uzyskała 50,4 mln zł przychodu i miała stratę 1,6 mln zł netto (rok wcześniej 512 tys. zł zysku).

Z raportu za okres od stycznia do czerwca wynika, że Grupa K2 zmniejszyła przychody o 0,5 proc. w stosunku do pierwszego półrocza ub.r. Wynik EBITDA wyniósł 1,9 mln zł (w pierwszym półroczu 2018 roku było to 3,2 mln zł).

Przychody segmentu agencyjnego są poniżej oczekiwań zarządu – przyznała firma w komunikacie prasowym. Wpływ na ten wynik miało "zmniejszenie aktywności niektórych klientów, jak i istotne koszty działań sprzedażowych". W pierwszym półroczu agencja K2 pozyskała do obsługi marki: Dziki Sad, Desperados Mojito, Kubuś, Cerrad (na sześć rynków europejskich i USA, wygrana wraz z K2 Precise), Samsung.

Spółka podkreśla, że na wynik grupy kapitałowej wpływ miał rozwój K2 Bots.AI (działająca od początku roku firma pomagająca korporacjom rozwijać usługi oparte na sztucznej inteligencji). Wzrost sprzedaży w pierwszym półroczu odnotowały agencje K2 Precise oraz Oktawave.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(IKO, 02.09.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.