Wiktoria Malicka została Amazon team lead w Pathfinder 23
Pathfinder 23 tworzy w ramach swoich struktur strategicznych zespół, którego zadaniem będzie obsługa klientów tylko na platformie Amazon
Pathfinder 23 (Brand New Galaxy) tworzy specjalistyczny dział zajmujący się kompleksową obsługą reklamową na platformie Amazon. Na czele zespołu stanęła Wiktoria Malicka jako Amazon team lead.
Jak tłumaczy Michał Glapiński, CEO Pathfinder 23, Amazon kolejny rok z rzędu zwiększa znaczenie w globalnym rynku e-commerce, z tego względu Pathfinder 23 tworzy w ramach swoich struktur strategicznych zespół, którego zadaniem będzie obsługa klientów tylko na platformie Amazon – zarówno na samej platformie, jak i w całym jego ekosystemie.
- Amazon jest pod wieloma względami inny i bardziej dynamiczny od pozostałych e-retailerów z którymi współpracujemy. Daje większe możliwości reklamowe, dostęp do danych, pozwala zarządzać nie tylko asortymentem, ale także swoją e-półką. Jednocześnie ogromny ruch, średnio dwa i pół miliarda wizyt miesięcznie, i duże zaangażowanie konsumentów to źródła wiedzy o ich zachowaniu, pozwalające na budowę skutecznej komunikacji marek w kanale e-commerce. To wymaga specjalistycznej wiedzy i stałej opieki nad klientami na platformie – tłumaczy Wiktoria Malicka.
Malicka jest związana z Pathfinder 23 od początku istnienia spółki (od stycznia 2018 roku). Wcześniej pracowała na stanowisku international account manager. Ma pięcioletnie doświadczenie we współpracy z platformą Amazon, m.in. na takich rynkach jak Stany Zjednoczone, Wielka Brytania czy region MEA (kraje Bliskiego Wschodu i Afryka).
(AMS, 30.08.2019)