Agencja mediowa Roberta Lewandowskiego zakończyła rok z zyskiem
Od 31 lipca Robert Lewandowski ma napój energetyczny po własną marką RL9pro (fot. Facebook/RL9pro)
Agencja mediowa RL Media, której współwłaścicielem jest piłkarz Robert Lewandowski, w pierwszym pełnym roku działalności miała 2,2 mln zł netto przychodów – wynika ze sprawozdania spółki w Krajowym Rejestrze Sądowym.
RL Media, która istnieje od jesieni 2017 roku, ubiegły rok zakończyła zyskiem 281 tys. zł netto, który zostanie wypłacony wspólnikom.
Większościowym udziałowcem RL Media jest agencja mediowa Value Media (należy do Group One), a mniejszościowym - RL Investments, spółka Roberta Lewandowskiego. RL Media zajmuje się planowaniem i zakupem mediów na potrzeby wszystkich obszarów komunikacji Roberta Lewandowskiego i jego żony Anny. Prezesem zarządu jest Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media.
(IKO, 22.08.2019)