Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 20, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Monika Brodka promuje Empik Premium

Monika Brodka promuje nową usługę Empiku (fot. materiały prasowe)

Sieć sklepów Empik uruchomiła usługę subskrypcyjną Empik Premium. Twarzą kampanii reklamowej została piosenkarka Monika Brodka.

W ramach Empik Premium sklep oferuje szereg korzyści dla osób, które zdecydują się na comiesięczną opłatę 6,67 zł, przy rocznym okresie rozliczeniowym (m.in. bilety na wydarzenia dostępne w przedsprzedaży, 20 proc. zniżki na bilety w kinach Helios). Kampania z udziałem Moniki Brodki potrwa do końca września. Działania prowadzone są w telewizji, na nośnikach reklamy zewnętrznej (billboardy citylighty na terenie Warszawy), w kinach, w internecie, w tym w serwisach VoD oraz w ponad 260 sklepach Empik w Polsce.

Za kreację odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa, za kampanię digitalową – agencja Performance Media. Działania PR prowadzi agencja OneMulti.

(IKO, 20.08.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.