Monika Brodka promuje Empik Premium
![](/images/contents/photo_58223_1566280215_big.jpg)
Monika Brodka promuje nową usługę Empiku (fot. materiały prasowe)
Sieć sklepów Empik uruchomiła usługę subskrypcyjną Empik Premium. Twarzą kampanii reklamowej została piosenkarka Monika Brodka.
W ramach Empik Premium sklep oferuje szereg korzyści dla osób, które zdecydują się na comiesięczną opłatę 6,67 zł, przy rocznym okresie rozliczeniowym (m.in. bilety na wydarzenia dostępne w przedsprzedaży, 20 proc. zniżki na bilety w kinach Helios). Kampania z udziałem Moniki Brodki potrwa do końca września. Działania prowadzone są w telewizji, na nośnikach reklamy zewnętrznej (billboardy citylighty na terenie Warszawy), w kinach, w internecie, w tym w serwisach VoD oraz w ponad 260 sklepach Empik w Polsce.
Za kreację odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa, za kampanię digitalową – agencja Performance Media. Działania PR prowadzi agencja OneMulti.
(IKO, 20.08.2019)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)