Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 20, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wydawca Natemat.pl zakończył ub.r. zyskiem netto 513 tys. zł

W 2019 roku Glob360 planuje uruchomić kolejny projekt finansowany z dotacji Google (screen: Natemat.pl)

Spółka Glob360, wydawca m.in. serwisu Natemat.pl, zanotowała w ub.r. zysk netto 513,26 tys. zł (wobec straty 232,40 tys. rok wcześniej) przy przychodach na poziomie 6,18 mln zł (wzrost o 14,4 proc.). Grupa NaTemat planuje uruchomienie serwisu lifestylowego dla mężczyzn.

Udziałowcy Glob360 - Tomasz Lis (ma 65 proc. udziałów) i Robert Jędrzejczyk - zdecydowali o przeznaczeniu zysków na kapitał zapasowy.

Jak wynika ze sprawozdania finansowego złożonego w KRS, w spółce wzrosły koszty działalności operacyjnej z 5,50 mln zł do 5,75 mln zł. Na wynagrodzenia przeznaczono łącznie 1,79 mln zł (wzrost o 5,19 proc.). Cały zysk zostanie przeznaczony na kapitał zapasowy spółki.

W 2019 roku firma zamierza skupić się m.in. na uruchomieniu nowego projektu powstającego za dotacje z Google oraz wprowadzeniu nowych formatów reklamowych. Grupa NaTemat zamierza także otworzyć serwis lifestylowy dla mężczyzn i szuka do niego reporterów oraz wydawców. Michał Mańkowski, redaktor naczelny i dyrektor operacyjny NaTemat, nie ujawnia szczegółów projektu.

Spółka podaje w sprawozdaniu z działalności, że należący do niej serwis Natemat.pl (informacyjno-publicystyczny) w 2018 roku odwiedziło łącznie ponad 49 mln użytkowników. Innpoland.pl (o innowacjach w gospodarce) – 10,7 mln, ASZdziennik.pl (satyryczny) – ponad 7 mln, Mamadu.pl (parentingowy) – ponad 12 mln. Do Grupy NaTemat należą także serwisy Trudat.pl (fact-checkingowy) oraz Bliss.pl (lifestylowy).

(PD, 20.08.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.