"CKM" najlepiej sprzedającym się pismem dla mężczyzn
Magazyn "CKM" (Marquard Media Polska) osiągnął w maju br. najwyższą sprzedaż spośród wszystkich miesięczników dla mężczyzn – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Sprzedaż ogółem ”CKM” to 93 885 egz. (w porównaniu z majem 2005 roku oznacza to wzrost o 44,3 proc.). Na drugim miejscu uplasował się ”Playboy” (Marquard Media Polska) z wynikiem 61 380 egz. (spadek o 0,51 proc.), a na trzecim polska edycja ”Men’s Health” (Motor-Presse Polska), którego sprzedaż ogółem wyniosła 58 506 egz. (spadek o 0,15 proc.). Miesięcznik shoppingowy ”Logo” (Agora SA), który do lutego włącznie był kwartalnikiem, w maju sprzedał się w liczbie 63 892 egz.(ML, 22.08.2006)
