Huta 19 utworzyła dział social media i public relations
Szefem nowo utworzonego działu został Artur Roguski (fot. materiały prasowe)
Agencja reklamowa Huta 19 im. Joachima Fersengelda utworzyła w swoich strukturach dział social media i public relations, dzięki czemu poszerzyła kompetencje o działania w tym zakresie.
Szefem czteroosobowego działu został Artur Roguski - objął stanowisko head of social media. Poprzednio Roguski zajmował się mediami społecznościowymi w agencji public relations Dfusion Communication, a wcześniej związany był z magazynem Brief, Grupą Onet-RAS i Edipresse Polska.
Do nowo utworzonego działu na stanowiska moderatorów dołączyli Monika Krawczyk (była communication manager w agencji Streetcom) i Miłosz Brzan (wcześniej związany z Kayax). W realizacji projektów PR oraz w pozyskiwaniu nowych klientów agencję wspiera Justyna Sztengreber (wcześniej związana z Ogilvy Public Relations.
(IKO, 16.08.2019)