Nowości tańsze niż kontynuacje w cenniku reklamowym TVN
Za najdroższy, 30-sekundowy spot przy "Kuchennych rewolucjach" trzeba zapłacić 79,8 tys. zł(fot. Wojciech Artyniew/Press)
"Kuchenne rewolucje", "Mam talent" i "MasterChef" są najwyżej wycenianymi pozycjami w cenniku reklamowym telewizji TVN na wrzesień.
Za najdroższy, 30-sekundowy spot przy "Kuchennych rewolucjach" (w czwartki o 21.30) trzeba zapłacić 79,8 tys. zł - o 0,1 proc. mniej niż we wrześniu 2018 roku.
Ceny reklam przy "Mam talent" (w soboty o 20) dochodzą do 76,6 tys. zł (o 0,5 proc. więcej), a wokół "MasterChefa" (w niedziele o 20) - do 75 tys. (o 0,1 proc. mniej).
We wrześniowym cenniku wysoko wyceniono także niedzielne "Fakty" - reklamy przy nich sięgają 72,8 tys. zł (o 4,6 proc. więcej).
We wrześniu w TVN pojawią się dwie nowości: serial "39 i pół tygodnia" (w niedziele o 21.30) i program "Starsza pani musi fiknąć" (w środy o 21.30). Najdroższe reklamy przy serialu kosztują 68,6 tys. zł, a przy programie - 61,4 tys. zł.
(KOZ, 16.08.2019)