Rada Etyki Mediów ocenia program TVN  |  Youtuber dołączył do wPolsce24  |  Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  OMD wygrywa  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Rada Etyki Mediów ocenia program TVN  |  Youtuber dołączył do wPolsce24  |  Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  OMD wygrywa  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Rada Etyki Mediów ocenia program TVN  |  Youtuber dołączył do wPolsce24  |  Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  OMD wygrywa  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 13, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Katarzyna Adamiak-Sroczyńska pełnomocnikiem zarządu ds. TVP Rozrywka

Katarzyna Adamiak-Sroczyńska kierowała "Pytaniem na śniadanie" od lutego 2017 roku (fot. Waldemar Kompała/TVP)

Katarzyna Adamiak-Sroczyńska, była szefowa i producentka "Pytania na śniadanie", jest pełnomocnikiem zarządu Telewizji Polskiej ds. TVP Rozrywka.

– Jej zadaniem będzie przedstawienie wizji rozwoju i uatrakcyjnienia tego kanału, podobnie jak miało to miejsce w przypadku jej działań przy "Pytaniu na śniadanie" – informuje biuro prasowe telewizji. Funkcję pełnomocnika zarządu objęła 18 lipca. Katarzyna Adamiak-Sroczyńska pozostaje również producentem nowych formatów rozrywkowych w TVP.

Jak informowaliśmy, Adamiak-Sroczyńska przestała być producentką i szefową "Pytania na śniadanie", którym kierowała od lutego 2017 roku. – Program "Pytanie na śniadanie" odniósł sukces i udowodnił, że skutecznie może rywalizować z konkurencją – stwierdza biuro prasowe TVP. Spółka informuje, że "nowym producentem programu zostanie osoba, która miała doświadczenie przy realizacji formatów rozrywkowych i zagwarantuje dalszy rozwój programu".

Do końca czerwca 2019 roku Katarzyna Adamiak-Sroczyńska pełniła również obowiązki dyrektora agencji kreacji oprawy i reklamy oraz agencji kreacji rozrywki.

TVP Rozrywka nadaje od 2013 roku. Kanał jest dostępny w sieciach kablowych, platformach satelitarnych i w ramach ósmego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej. W pierwszym półroczu miał 0,47 proc. udziału w rynku (dane Nielsen Audience Measurement). W strukturze TVP podlega Annie Cyzowskiej, dyrektor agencji kreacji rozrywki i oprawy.

Katarzyna Adamiak-Sroczyńska od sierpnia do listopada 2015 roku była dyrektorem biura prasowego Kancelarii Prezydenta RP Andrzeja Dudy. Jest współzałożycielką internetowego Radia Wnet, była specjalistką ds. PR radiowej Trójki. Pracowała również jako dziennikarka m.in. "Życia" i "Metra".

(KOZ, 13.08.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.