Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 12, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN wydłuża ”Dzień dobry TVN”

Do grona prowadzących "Dzień dobry TVN" dołączają Małgorzata Ohme i Filip Chajzer (fot. materiały prasowe)

Od soboty 31 sierpnia program "Dzień dobry TVN" rozpoczynać się będzie o 7.30, a nie o 8, jak przed wakacjami.

Wydłużone zostają zarówno wydania w tygodniu, jak i w weekendy. Tym samym "Dzień dobry TVN" zaczynać się będzie wcześniej niż konkurencyjne "Pytanie na śniadanie" w TVP 2. Poranny program telewizyjnej Dwójki startuje o 7.55. Poranki TVN i TVP 2 potrwają do 11 (Dwójka emituje później jeszcze kilkunastominutowe "Pytanie na śniadanie extra".

Jednocześnie TVN, co zapowiadaliśmy w "Presserwisie", przyspieszył powrót wydań "Dzień dobry TVN" w dni powszednie. Będą one nadawane - pod nazwą "Dzień dobry wakacje" - od poniedziałku 12 sierpnia między 8.30 a 11, a nie, jak wcześniej planowano, od przełomu sierpnia i września. TVN ruch ten tłumaczył odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku. Od początku letniej ramówki ”Dzień dobry wakacje” były emitowane tylko w weekendy.

Od jesiennego sezonu do grona prowadzących weekendowe wydania "Dzień dobry TVN" dołączą Małgorzata Ohme i Filip Chajzer. Gospodarzami programu nie będą już Magda Mołek i Marcin Meller.

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, wiosną "Pytanie na śniadanie" oglądało w TVP 2 więcej widzów niż "Dzień dobry TVN". W okresie marzec-maj program śniadaniowy telewizyjnej Dwójki gromadził średnio 506 tys. widzów (o 58 tys. więcej, niż rok wcześniej). W tym samym czasie "Dzień dobry TVN" śledziło średnio 500 tys. widzów (o 17 tys. mniej).

(KOZ, 12.08.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.