Portale nie dostaną skrótów ze spotkań PKO Ekstraklasy
Przez ostatnich pięć sezonów prawa do skrótów w internecie miał Onet (screen: Youtube.com/Ekstraklasa.org)
Ekstraklasa SA nie sprzedała praw do skrótów ze spotkań PKO Ekstraklasy żadnemu z portali horyzontalnych.
Na początku lipca spółka informowała, że prawa do dystrybucji skrótów - obok TVN, TVP, NC+, klubów i PZPN - będzie mieć jeden z portali horyzontalnych i trwają jeszcze rozmowy z potencjalnymi partnerami. - Ekstraklasa zdecydowała się postawić na własne media, których głównym elementem będzie platforma Ekstraklasa.tv, prezentująca m.in. powtórki i skróty meczowe - wyjaśnia Bartosz Orzechowski, menedżer ds. komunikacji w Ekstraklasie. Dodaje, że liga rozwija także możliwość oglądania materiałów meczowych w profilach mediów społecznościowych. - Łącznie na Facebooku, Twitterze, Instagramie i YouTube 30-sekundowe klipy z akcjami meczowymi zanotowały w trakcie pierwszych trzech kolejek ponad 2,3 miliona wyświetleń - podaje Orzechowski.
Od sezonu 2014/2015 do sezonu 2018/2019 prawa do skrótów meczów Ekstraklasy w internecie miał Onet.
(KOZ, 08.08.2019)