Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 08, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mikołaj Szymborski dyrektorem marketingu Legii Warszawa

Poprzednio Mikołaj Szymborski był global brand directorem w Pernod Ricard (screen YouTube/ Legia Warszawa)

Mikołaj Szymborski został dyrektorem marketingu klubu sportowego Legia Warszawa.

Szymborski przejął zarządzanie działem marketingu (nadzór nad całym pionem sprawuje Szymon Milczanowski, członek zarządu odpowiedzialny za obszar komercyjny i marketingu). Poprzednio Mikołaj Szymborski był global brand directorem w Pernod Ricard (z firmą związany był 10 lat), gdzie odpowiadał za marketing i sprzedaż na świecie polskich marek z portfolio grupy. Zarządzał w Polsce m.in. markami Ballantine's, Chivas Regal, Jameson, Martell, Absolut. Karierę zawodową rozpoczynał w agencjach reklamowych, w tym w Euro RSCG (obecnie Havas Group).

(IKO, 08.08.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.