Mikołaj Szymborski dyrektorem marketingu Legii Warszawa
![](/images/contents/photo_58125_1565211414_big.jpg)
Poprzednio Mikołaj Szymborski był global brand directorem w Pernod Ricard (screen YouTube/ Legia Warszawa)
Mikołaj Szymborski został dyrektorem marketingu klubu sportowego Legia Warszawa.
Szymborski przejął zarządzanie działem marketingu (nadzór nad całym pionem sprawuje Szymon Milczanowski, członek zarządu odpowiedzialny za obszar komercyjny i marketingu). Poprzednio Mikołaj Szymborski był global brand directorem w Pernod Ricard (z firmą związany był 10 lat), gdzie odpowiadał za marketing i sprzedaż na świecie polskich marek z portfolio grupy. Zarządzał w Polsce m.in. markami Ballantine's, Chivas Regal, Jameson, Martell, Absolut. Karierę zawodową rozpoczynał w agencjach reklamowych, w tym w Euro RSCG (obecnie Havas Group).
(IKO, 08.08.2019)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)