Małgorzata Lubelska awansowała w Grupie Heineken
Małgorzata Lubelska jest laureatką nagrody Ad Marketer Roku 2018 (fot. Press/Adam Kozak)
Małgorzata Lubelska, dyrektor ds. marketingu i członek zarządu Grupy Żywiec, z dniem 1 września 2019 roku odejdzie z zarządu Grupy Żywiec. Jak ustalił "Presserwis", awansuje na stanowisko senior director global international brands w Grupie Heineken.
Rezygnacja Lubelskiej z zasiadania w zarządzie Grupy Żywiec wpłynęła do spółki we wtorek, 23 lipca. Spółka poinformowała w komunikacie, że powodem rezygnacji jest "realizacja przez nią kolejnych planów zawodowych w Grupie Heineken". Jako senior director global international brands w Grupie Heineken będzie odpowiadać za rozwój międzynarodowych marek Grupy Heineken.
Małgorzata Lubelska funkcję dyrektora ds. marketingu i członka zarządu Grupy Żywiec SA pełni od sierpnia 2011 roku. Opracowała i wdrożyła nową strategię marketingową marek Grupy Żywiec (Lubelska m.in. od dwóch lat realizuje projekt Strefa Zero).
Wcześniej przez 17 lat związana była z PepsiCo, gdzie była m.in. dyrektorem marketingu Frito Lay w Rosji oraz dyrektorem marketingu Lebedyansky (producent soków i napojów owocowych) w Rosji. Wcześniej była również dyrektorem marketingu Frito Lay w Polsce i Europie Środkowej (m.in. wdrożyła strategię komunikacji Lay’s i Cheetos). Karierę zaczynała w amerykańskiej firmie badawczej Macro PJG.
Małgorzata Lubelska jest laureatką nagrody Ad Marketer Roku 2018 przyznanej w tym roku po raz pierwszy przez magazyn "Press" (wywiad z laureatką dostępny jest w lipcowo-sierpniowym numerze "Press").
(IKO, 23.07.2019)