TVP Info dzięki programowi Rachonia zyskuje, ale przegrywa z "Rozmowami Piaseckiego"
Widownia programu Michała Rachonia "#Jedziemy" dochodzi na razie do 307 tys. (screen Tvp.info)
Średnio 227,5 tys. widzów ogląda w TVP Info autorski program Michała Rachonia "#Jedziemy". To więcej, niż kanał gromadził w tym paśmie przed rokiem, ale nadal przegrywa w nim z TVN 24.
TVP Info pokazuje "#Jedziemy" od poniedziałku do czwartku między 7.12 a 7.50, począwszy od 24 czerwca. Dotychczas najwięcej widzów - 307,3 tys. - przyciągnęło wydanie z 9 lipca.
Po czterech tygodniach emisji kanał w trakcie programu "#Jedziemy" ma średnio 8,12 proc. udziału w rynku - mniej niż TVN 24 (13,61 proc., pokazuje m.in. "Rozmowę Piaseckiego"), ale więcej od Polsat News (2,75 proc.). W grupie komercyjnej udział TVP Info jest niższy i wynosi 4,6 proc. (TVN 24 ma 7,54 proc., a Polsat News - 1,66 proc.).
W analogicznym okresie rok wcześniej TVP Info śledziło w tym czasie średnio 155,1 tys. widzów, co przekładało się na 5,93 proc. udziału w rynku (2,81 proc. w grupie komercyjnej).
Michał Rachoń od 8 do 8.15 prowadzi również dodatkową część programu "#Jedziemy dalej", którą po czterech tygodniach śledzi średnio 248 tys. widzów.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(KOZ, 23.07.2019)