Czworo Polaków prelegentami na Golden Drum 2019

Golden Drum odbędzie się w dniach 17-18 października (fot. materiały prasowe)
Czworo przedstawicieli z Polski wystąpi podczas tegorocznej, 26. edycji festiwalu reklamowego Golden Drum.
Na festiwalu w Portorożu pojawi się 40 prelegentów, w tym: Michał Marczak (reżyser filmowy i reklamowy), Anna Różalska (CEO agencji Match & Spark), Agata Małkowska-Szozda (szefowa działu reklamy, marketingu i PR w magazynie "Press") i Mikołaj Sadowski (chief creative officer i partner w agencji 180heartbeats + Jung v Matt).
Tematem przewodnim festiwalu, który odbędzie się w dniach 17-18 października, będzie "Creatvity4Change". Line-up tegorocznej edycji Golden Drum otwiera Slavoj Żiżek, dyrektor Birkbeck Institute for Humanities w Londynie. Wśród gwiazd festiwalu znajdą się także Jeanette Liendo (starsza wiceprezes ds. marketingu i komunikacji w Mastercard) i Bogdan Draganski (dyrektor laboratorium neuroobrazowania Lren).
(IKO, 22.07.2019)
