Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 17, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zenith z mniejszymi przychodami i mniejszym zyskiem w 2018 roku

Zenith jest częścią Publicis Media (fot. materiały prasowe)

W 2018 roku agencja mediowa Zenith (Publicis Media) miała mniejsze przychody i zysk niż w roku poprzednim – wynika ze sprawozdania spółki złożonego w Krajowym Rejestrze Sądowym.

Spółka miała w 2018 roku 401,5 mln zł przychodów ze sprzedaży netto, czyli o 14,1 proc. mniej niż w 2017 roku. Agencja zanotowała 2,2 mln zł zysku netto, podczas gdy rok wcześniej wyniósł on 8,6 mln zł.

W sprawozdaniu finansowym zarząd ocenia, że jednak 2018 rok był dla firmy dobry. "Udało się obronić wiele przetargów, pozyskać nowych klientów do portfolio spółki oraz wypracować zysk w wysokości ponad 2 mln zł. I pomimo iż osiągnięty wynik finansowy netto jest niższy niż zakładane w budżecie, zarząd jest zadowolony z osiągniętego efektu" - napisano w sprawozdaniu. Podano też, że na dzień sporządzania sprawozdania spółka bierze udział w pięciu przetargach. Klientami agencji są już m.in. Kaufland, QueisserPharma, Victoria's Secret, CreamFinance, BBC, Coty. Zarząd zaproponował, aby wypracowany zysk netto przeznaczyć na kapitał zapasowy.

(IKO, 17.07.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.