Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 17, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Gamerzy i Magda Bereda promują markę Zozole

W kampanii występują w influencerzy zrzeszeni w sieci LifeTube (screen YouTube/ Admiros)

Marka słodyczy Zozole (Mieszko SA) prowadzi kampanię z udziałem sześciu gamerów i youtuberki oraz piosenkarki Magdy Beredy.

Kampania promuje loterię marki Zozole "Kupuj Zozole, wygrywaj konsole". Występują w niej influencerzy zrzeszeni w sieci LifeTube – youtuberka Magda Bereda i gamerzy PLKD, Junajted, Kaluch, RoxMb, Hadesiak, Admiros, Monoyek (łączny ich zasięg to  6,6 mln subskrybentów). Komunikacja skierowana jest do młodych odbiorców, których influencerzy zachęcają do wzięcia udziału w wakacyjnej loterii (filmy na YouTube, lokowanie produktów, przekierowania do strony loteryjnej). 

Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Next Agnieszka Lancmańska Wnuk. Działania reklamowe potrwają dwa miesiące.

(IKO, 17.07.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.