Gamerzy i Magda Bereda promują markę Zozole
W kampanii występują w influencerzy zrzeszeni w sieci LifeTube (screen YouTube/ Admiros)
Marka słodyczy Zozole (Mieszko SA) prowadzi kampanię z udziałem sześciu gamerów i youtuberki oraz piosenkarki Magdy Beredy.
Kampania promuje loterię marki Zozole "Kupuj Zozole, wygrywaj konsole". Występują w niej influencerzy zrzeszeni w sieci LifeTube – youtuberka Magda Bereda i gamerzy PLKD, Junajted, Kaluch, RoxMb, Hadesiak, Admiros, Monoyek (łączny ich zasięg to 6,6 mln subskrybentów). Komunikacja skierowana jest do młodych odbiorców, których influencerzy zachęcają do wzięcia udziału w wakacyjnej loterii (filmy na YouTube, lokowanie produktów, przekierowania do strony loteryjnej).
Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Next Agnieszka Lancmańska Wnuk. Działania reklamowe potrwają dwa miesiące.
(IKO, 17.07.2019)